Babydansjes!!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lisette89, Aug 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Sw1:
    Jawel je mag zeker wat zeggen :D Gisteren had je dus niet getest? Had je de hoop opgegeven? Huh was je al 3 dagen overtijd (banner)??

@Mar10e:
    Lijkt me een goed idee!!

@Sparky:
    We zullen er voor je zijn! Hoe reageerde hij op je test?

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Zal ik anders vanmiddag/vanavond even een mooie lijst knutselen hier?

Met bevallingsdata, NOD's en eventueel datumloos?

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dubbeltje, hij weet het nog niet. Ik weet hoe hij reageert op hele lichte streepjes. Dan wordt hij onzeker en onrustig. Dus bewust niks gezegd. Hopelijk kan ik hem over een paar dagen een foto van een knaller appen. Hij weet wel dat ik over een paar dagen ongesteld moet worden.

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

SW, voor zwangerschapstermijn moet je 2 weken bij je dpo's optellen. Dan ben je nu 3 weken en 5 dagen zwanger.
    Je kunt hem ook zo houden hoor, dat is geen probleem, maar dan zul je bij de echo zeker achteruit gezet worden.

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    is goed! Maak er maar iets leuks van :D

Ja snap wel dat je een onzeker streepje dan nog niet laat zien. Hopelijk kan je hem snel een app sturen met een dikke streep!

6. Mar10e

Mar10e Bekend lid

Jul 29, 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte spark!!!! Heeftie nog wel je roze streepje kunnen zien??

7. Mar10e

Mar10e Bekend lid

Jul 29, 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow had nog niet alles gelezen.... Dus.... ;)
    Dan vd week knaltest sturen!!!

Als jij de lijst wil maken sparky, ik wil het ook wel, maar geen idee hoe ik dat doe!

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Lijst, geen probleem. Ben eind vd middag weer thuis, doe het dan wel ff.

dames kijk! Opgedroogd:

9. Mar10e

Mar10e Bekend lid

Jul 29, 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is mooi roze!!!

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Ik zie dat echt niet hoor :) Zie wel een streep, maar niet anders dan anders bij die stomme zk testen... Maar omdat je het zelf wel ziet vertrouw ik er zeker op dat het goed zal komen!!

Voel me tot nu toe heel normaal vandaag... wil me niet normaal voelen, wil me zwanger voelen!! Alleen wat licht in mn hoofd en af en toe heel licht wat steekjes/gezeur in mn buik en rug...maar was gisteren en eergisteren meer... Al is de dag nog jong nu natuurlijk...wie weet

11. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Ik zie het streepje idd vrij duidelijk, spannend Sparky.
    En sterkte met het missen van je man, gelukkig heb je ons nog :)

En de steekjes/trekkend gevoel in mijn lies zijn weer terug.
    Vanmorgen een paar keer gedacht echt te moeten overgeven maar het lukt niet.
    Ik denk dat ik mijn account tijdelijk laat blokken of zo, dit is vreselijk :p

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Haha hier nog geen steekjes gehad vandaag. Wel constant pijnlijke boobs en echt misselijk. Heb al kokhalsend wat hapjes brood gegeten en daarna maar een banaan gepakt, want dat brood kreeg ik echt niet weg.

Nu de kids wegbrengen en eind van de middag ben ik denk ik weer terug.

13. SW1

SW1 Bekend lid

Mar 13, 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo dan?? :-D

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Nou echt hoor Lvtje...ik wil m ook laten blokkeren, want word niet goed van mijn stemmingswisselingen.
    Wil ook misselijk zijn, hihi...
    En daar ga ik later zoooo hard van terug komen ;) Maar voor nu...kom maar op met die wc pot!!

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Deze klopt ook niet, misschien verkeerde jaar? Normaal staat er "ik ben vandaag 4 weken zwanger" oid

16. SW1

SW1 Bekend lid

Mar 13, 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahha ja hij stond op 2014;)

17. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Hahahahahahahahaha, wij willen kotsen!! (Klinkt wel heel dubieus hoor)

Straks ook nog een kadootje kopen voor een vriendin die net zwanger is, denk dat iedereen in het noorden van het land nog mijn eierstokken horen klapperen.

18. Mags

Mags Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,198
    0
    0
    Haaaai goeiemorgen babydansers! Gezellig hier!

Sparky ik vind dat al geen tuur meer hoor! Ik duim voor een mooie plakkert!

Ik heb besloten om na deze ronde niet meer mee te doen aan de nod lijsten, maar alleen nog hier te kletsen. Dat scheelt in de testdrang denk ik....

LV, dubbeltje, nog niet testen hoor!! Jullie kunnen het! Als je nu test en het is wit dan zijn jullie verdrietig, en als er iets tuurs staat dan weer onzeker want is het nou wel... Of niet.... Of indroog... En dan weet je nog niks en en je ook verdrietig! En voor een knaller is het nog te vroeg. Nog even geduld meiden!! NIET TESTEN!!

Heb ik even makkelijk praten he, met mijn 1 dpo?

Heb eens uitgerekend, mocht het deze ronde raak zijn (ja ja jaaaaa! Please?) dan ben ik drie dagen na mijn eigen verjaardag uitgerekend. Zou dat geen leuk 30ste verjaardagskado zijn??

19. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Je hoeft natuurlijk ook niet meer mee te doen met nod lijsten o dat je straks gewoon zwanger bent! ;)

En nee, zal me braaf inhouden hoor. Ik kan het!

Zeker een mooi kado! Zo zat ik al te denken van, als het nu raak is dan ben ik 7,5 week zwanger op mijn verjaardag. Wel leuk moment om het dan aan de opa's en oma's te vertellen toch? :cool:

20. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Lvtje:
    Ik hoor ze hier zelfs klapperen :p

Mags:
    Je hebt helemaal gelijk! Dat is precies wat er gaat gebeuren als ik ga testen, dus ik doe vandaag nog zeker niks!
    Dat zou een perfect cadeau zijn! Daar gaan we voor!! Ik duim voor je :D

Share This Page