Mar10e: Ik wilde daarom eerste eigenlijk helemaal niet komen vandaag toen ik je bericht zag Wil niet dat je je schuldig voelt, maar ik zou me waarschijnlijk andersom ook een beetje schuldig voelen Alleen het is niet nodig, je bent zwanger! Dat is geweldig! Ga zo even lekker douchen met de kleinste...Heb steeds snel vet haar...is zeker een ongi sypmtoom
Niet schuldig voelen hoor Mar10e. Hoewel wij allemaal zwanger willen zijn gunnen wij het jullie ook heel erg! Geniet er maar mooi van! Lisette, ga jij ook nog met een nod topic mee kletsen of echt alleen hier? Ik ga niet meer naar het nod topic toe denk ik. Dan krijg ik straks enorm veel testdrang. Tegen de tijd dat mijn eisprong is geweest beginnen daar de eerste al te testen. Dat trek ik nooooit!
Ach en omdat ik toch niks beters te doen heb...net met 2e urine een ovulatietest gedaan en die is wel vrij donker...Weet ik ook gelijk dat dat niks zegt Alleen als ie echt positief is!
Hihi je hebt nog een paar dagen he Dubbeltje, wanneer ga je weer een zs test doen? Mar10e, heb je op roze gezet op de NOD lijst. Weet niet of jij daar nog kwam. Vind je dat niet erg?
had t trouwens verkeerd, die ovu was van gisteren avond. Kon t me al niet eens meer herinneren... Hij wordt nog steeds donkerder... Weet het niet...hoop dat ik er geen een meer doe
Ik zag het sparky! Is goed hoor! Had sowieso ff m'n foto ook daar geüpload! (Is dat een woord?) dubbeltje je hebt nog een paar dagen! Blijf gewoon voor je hopen!!
Dank je... Jouw streep was al zo duidelijk! Kan je ei ook eerder zijn geweest 1-2 dagen? Of ben je echt 10dpo nu? Mijn ovu is nu (opgedroogd) hetzelfde als op dag 15 's avonds, de dag voor mijn positieve test... Zal dit ook wel noteren, voor als ik er volgende ronde ook weer intrap
Ken ook iemand die pas na nod positief teste, dus het kan nog. Maar snap je gevoel helemaal dubbel. Ook al geloof je er zelf niet in, wij blijven met z'n allen voor je duimen.
Heel eerlijk gezegd geloof ik daar nooit zo in. Ze gebruikte zeker geen ovutesten? Ik heb dan altijd het idee dat ze pas laat positief hebben getest omdat t ei later kan zijn geweest. Of heb ik het mis? En jullie zijn lief! Ik heb voor jou echt hele goede hoop LV!
Ja ben echt 10 dpo! Had toen op woensdag en donderdag positieve ovutesten en vrijdagochtend erge buikpijn voor een uur ofzo... ( weet ik nog want toen zat ik bij de kapper voor m'n broertjes bruiloft)
Maar dubbeltje, hoeft toch niet aan een laat ei te liggen?! Je kan toch ook een late innesteling hebben waardoor een test pas later positief wordt?!! Toch?
Volgens mij wel maar dat weet ik niet zeker. Nu is de aanmaak van hcg natuurlijk ook per vrouw verschillend. Nu hou ik absoluut niet van valse hoop geven, maar wilde het wel aangeven, het is gewoon shit dat je nu zo in onzekerheid zit. Als het dan niet raak is dan kun je beter meteen ongesteld worden, kun je iig weer verder naar de volgende ronde. Thanks, lief van je. Hoop dat je goede hoop uitkomt.
Bij de ene testte ik 10 dpo positief en de andere 11dpo begin van de middag... Ja dat is precies wat nou zo rot is... dan weet je eigenlijk wel dat het niet raak is, maar dan moet je nog wachten op je ongi en heb je weer kans dat je gaat twijfelen...
Dubbeltje, heb die test gelijk weggegooid . verschilt echt per keer hoor. Bij dl pas een week na nod positief. duimen gewoon mee tot het zeker is!
Zie dit nu pas. Ojaaa late innesteling kan ook nog ja Helemaal vergeten! Ik heb niks gezegd En ik bedoelde dat als je gisteren met kv2v5 had getest dan had je ook een streep gehad