Babydansjes!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lisette89, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SW1

SW1 Bekend lid

13 mrt 2014
    696
    0
    16
    NULL
    NULL

Jaaaaaaaa!!!!

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Maar je bent al 8 maanden bezig om je wens werkelijkheid te laten worden. Dat is heeel lang! In ieder geval wel voor je gevoel (voor de medische wereld nog niet).

3. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Succes, komt vandaag ook weer goed Shar!

Ook een tijdje alweer dames.
    Hier 5 maanden geleden mijn mirena verwijderd alweer, van de ene kant gaat het toch ook snel. Behalve op dit soort dagen.

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Shart, dikke knuf! Vanavond ben je weer lekker thuis!

GTST, jaaaaaaaa duurde zooooo lang! Mijn vriend kijkt ook fanatiek en kan het nu niet zien, dus ga het hem nog ff lekker inwrijven straks haha.

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Roos, ik had jouw pendel fout he?

6. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Jaa daar heb je ook helemaal gelijk in!! En voor me gevoel is het ook echt een eeuwigheid!!! Maar moet wel rekenen zoals ik net deed!! Want me HA weet vd operatie en 2 maanden niets.. Dus moet sowieso wachten tot maart!;) Dus dan kan ik het zelf t beste ook zo rekenen!;) Snap je?:)

Shart, sterkte met het vliegen!!!! Lijkt me echt verschrikkelijk om bang te zijn!! Dus heb sowieso veel respect voor je dat je het toch doet!!!

7. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misselijk, maar volgens mij praat ik mezelf dat btje aan, had ik gisteren geen last van! Haha! Heb wel veel kleine pukkeltjes op m'n gezicht!
    Ben nu best wel btje bang dat het nog fout gaat.... Zo'n vroege miskraam hoor je heel veel toch of gebeurd dat eerder? Ik vind alleen maar verschillende info!

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mar10e, echt loslaten hoor! Feit is dat het altijd mis kan gaan. En er is NIKS wat daar op hoeft te wijzen. Je er teveel druk om maken helpt helemaal niks. Geniet er maar gewoon van. Je bent zwanger! :D

9. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig zeg dat jullie al zo lang bezig zijn! Lijkt me echt frustrerend! Hoop zo op ook roze voor jullie!!

Ja weet het sparky, moet nu gwoon blij zijn en het loslaten....

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dankjulliewel lieve meiden! Als m'n eitje vandaag van plan was te springen denk ik dat het nog even tegen gehouden wordt door de zenuwen! Ik spreek jullie vanavond weer!!!

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Gtst:
    Yep, dat kijk ik :D

Shart:
    Je moet toch terug, je kan er niks aan veranderen! Laat het los en denk alleen aan dat je bijna weer bij je meisje bent :D

Mar10e:
    Ja voor nod gebeurd het best veel. Kan je beter niet opzoeken... Maar gaan er gewoon vanuit dat het bij jou goed gaat! Ik weet nog dat toen ik voor nod positief testte dat ik doodzenuwachtig was tot na nod omdat ik wist hoe vaak het nog mis gaat.

12. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa gtst!!! Kga er ff lekker voor zitten vnaaf!
    Do begint ook expeditie robinson, kijken jullie dat ook? Zijn ml en ik verslaafd aan!

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee dat kijk ik bijna nooit eigenlijk.

14. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Gtst: kijk ik als ik thuis ben en de tv toevallig aanstaat, maar echt thuisblijven ervoor op terugkijken doe ik niet.

Robinson kijk ik eigenlijk nooit.

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Robinson kijk ik ook niet :p

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Kijken jullie wel eens Sisterwifes en/of my 5 wifes?

17. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    ja die kijk ik soms als ik t tegenkom. Kijk sowieso veel TLC

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja ik kijk ook veel TLC.

Ik vind het wel knap hoor dat ze zo kunnen leven. Ik zou gek worden geloof ik!

19. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Tja, ik weet niet wat ik ervan vind... Vind die vrouwen ook maar een beetje vreemd dat je daarvoor kiest... Kan me niet voorstellen dat je dan heel goed over jezelf denkt ;)
    En die man...ben blij dat het de mijne niet is :D

20. Mar10e

Mar10e Bekend lid

29 jul 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kijk ook vaak tlc, kzou dat echt niet kunnen, zou mega jaloers worden denk! ;)

Deel Deze Pagina