Ja ik heb ooit een vriend gehad die dat ook wou. Hij wou 4 vrouwen net als zijn opa... Heb hem gezegd dat dat mocht. Hij helemaal blij... Hij was even erg verbaasd dat ik daarna zei dat hij 4 nieuwe vrouwen mocht zoeken dan whahaha.
Kijk alleen tlc als ik ziek ben haha, dan staat die zender op als ik in bed hang. Heb het dus wel eens gezien, vind het maar bizar en moet er zelf echt niet aan denken. Ik hou niet van delen
Ja echt al de hele dag Nu was de test wit en dan wil ik liever gewoon meteen ongesteld worden Ik hoopte erg op een april of mei baby.... Juni kan ook nog en daarna weet ik niet of we een pauze gaan inlassen...
haai meiden jongste dochter haar eerste schooldag zit er al op ze wilde vanmiddag thuisblijven bij mij ze deed eerst heel erg vervelend omdat ze moe was maar na het eten slapen ho maar liever lawaai maken en niet kunnen stilzitten morgen zal ze dus waarschijnlijk een hele dag gaan verder niets nieuws te melden
dubbeltje jammer van de negatest mijn duimen draaien nog wat verder mar10e gefeliciteerd meid, dat is een mooie test
Dubbeltje, als je nu echt niet zwanger bent dan gaan we gewoon echt volgende maand op roze. Iedereen die nu niet zwanger is! Maar voor nu is jouw kans nog niet verkeken.
Jaaaaa en niet van die eigenwijze zoals mijn dochter. Die kwam pas 1 juli Maar had eigenlijk ook een juni baby moeten zijn.
Weet nog 2 klasgenootjes die bijna geen kindjes op hun feestjes hadden door de zomervakantie, want dan was iedereen op vakantie Maar ja, dan kan je het ook later of eerder vieren
Ohw ja dat is wel vervelend na een negatieve test! Ik wacht ook tot mijn mannetje thuis komt! moet alleen wat langer wachten
Snap ik!!! Lijkt me echt moeilijk! Kvind het al lastig als ml laat uit z'n werk komt en ik hem niet zie voor ik naar bed ga, zou denk gek worden als hij week weg is!