whahahahahah dat wordt dus ROT... Te grappig...Dus als jij rot typt dan weet ik voortaan wat er echt stond Sorry, maar wil echt van alles gaan proberen nu...moet toch iets doen om mezelf en jou en de andere negatieve testers enzow te laten lachen... Hopelijk vinden de anderen t ook grappig Als je ongesteld bent dan is het toch ook een kutzooi?
Wel fijn, kan je weer verder gaan Ik wil ook alweer rond mijn ei zijn!!! Hopelijk valt het weer mee en is het niet ineens een hele lange cyclus, want zoals je weet ik heb geen geduld hiervoor hoor
ja, maar vruchtbaar ben je toch nog niet op dag 2 Zie ik trouwens net pas...dacht dat je al op dag 5 zat?? Ikke even in de war
Dus gelijk bespringen dan Heb je zooooo gemist kom hier jij Zal misschien voor een paar minuten zijn, maar merk dat ik nu wel ingesteld ben op de ongesteldheid die voor mijn gevoel gaat komen. Nog een paar dagen geduld en dan kunnen we weer verder
Whaha ik denk dat ik daar midden in de nacht bij hem niet mee aan hoef te komen Maar de kinderen zijn die ochtend beide naar school, dus hebben we ff tijd voor uhm.... dansen
Hahahahahahaha ik ga stuk hier om jullie woordveranderingen Dubbeltje, waarom hou je na 2 rondes 9 maanden rust??:S Sorry dat ik vandaag wat stil ben! Maar ben bij een vriendinnetje!! Praat vanavond weer mee!!!
Hihi! Lache met jullie!! Zooooo m'n eerste werkdag zit erop, kga nu als een speer nog ff langs kv extra testen halen!