Lisette: Nouuu lang verhaal Maar zou eerst pas volgend jaar stoppen met de pil, maar we vonden dat eigenlijk te lang duren...Dus toch maar, na diarree op vakantie en spugen, gestopt met de pil in juli...We willen heel graag een voorjaar/zomer kindje als we dat geluk mogen hebben natuurlijk . Vanaf sept t/m jan hebben wij heel veel verjaardagen en dat is nog een rede....Maar ik zal er vast over 2 maanden anders over denken hoor, ken mezelf @Mennehh: hehe ze is er Jeej Sparky: misschien klinkt het stom voor sommigen, maar een lente baby lijkt me heerlijk. Ben in de winter echt niet de vrolijkste
Ja dubbeltje, als dat voor jullie goed voelt is dat prima toch. Zo wij hebben het eten weer op. Nog een uurtje en dan gaan de kids weer naar bed. Kan niet wachten hihi. En dan alweer bijna een dag voorbij. Het enige waar ik nu echt tegenop kijk is het weekend. Nu genoeg afleiding.
Sparky: Ik twijfel nog hoor Het lijk me zo fijn dat je dan lekker eruit kan met de kleine... In de winter zit je toch een beetje meer binnen...veel meer Ik heb echt de pest aan de winter Hier: Ook weer heerlijk gegeten. Nu wachten tot manlief thuis is... Deze dag ging verdacht snel hahaha.
Zo, dagje kinderboerderij en ik heb weer heeeeel veel bij te lezen! @rondes bedacht me net dat het volgende week exact een jaar geleden is dat we besloten ervoor te gaan maar aantal rondes is wat gek want eerst geen cyclus etc... Maar dus toch al een jaar bezig. @ woordsveranderingen whahaha ik gebruik dat soort woorden niet veel denk ik want was me nooit opgevallen! @ menneh welkom!! @ dubbeltje vorige ronde getest op 5 dpo? Heeft dat zin dan, want dan zal ik morgen..... Hihihi nee doe maar niet he! @sparky wel fijn dat de menstruatie weer bijna achter de rug is... Ook al kun je niet gelijk weer aan de klus, euh dans, de zooi achter je laten is ook fijn vind ik altijd! @ hier vage krampjes in onderbuik, geloof dat ik dat elke maand wel heb....
Dubbeltje, fijn dat de dag snel ging! Mags, was het leuk op de kinderboerderij? Hier inmiddels flink hoofdpijn
Geen idee oftie het al zou doen, heb weer gwone gekocht! Heb net toch weer testje gedaan! Hihi kon het niet laten, +test zie je nu ook een streepje, heb ook nog een 2v5 gedaan, die is trouwens veel duidelijker dan de +, terwijl de plus een vroege test is! Heel raar eigenlijk!
Mar10e die digitest doet het zeker bij jou!! Al bij licht streepje doet ie dat. En jij hebt mooie knaller. Hoop dat ik in jouw voetsporen mag treden 😛😛😛😛
Snap het wel, maar lijkt me lastig als je eenmaal ben begonnen om opeens pauze in te lassen! Maar denk dat je dat helemaal niet hoeft te doen! Zeker als ik hoor in de hoeveelste rondes je zwanger was van je andere kinderen!! Kga nu ff koken!
Haha die woorden! Ik dacht zelf eigenlijk dat zp geen woorden veranderde. Was me nog niet opgevallen eigenlijk. Op een ander forum wordt alles oliebol of banket staaf haha 😂 😂 Ik ben net thuis van het Werk, lekker in bad en straks kippen vleugels! Mjam majm. Nog 3 weken werken en dan eindelijk vakantie, heb er zo'n zin in. Mar digitale kun jij echt al wel doen hoor. Hoe heb je je sauna zaterdag eigenlijk opgelost?? Of ben je gewoon gegaan??
Dat was ik niet rvdc van de sauna, volgens mij was dat sw1! Eet smakelijk! Klinkt lekker kippevleugeltjes!
Sorry ff ego.... Nou blijdschap vsn korte duur.... Spotting #%^*$£ geloof nooit dat t nu dan nog goed kan gaan. Dit trek ik even echt niet zeg....ga iig nooit meer vroeg testen.
Shart, wat fijn dat je weer thuis bent met je meisje! Geniet er maar ff flink van! Mar, ja die slaat zeker al aan hoor die digi. Maar hij is natuurlijk ook totaal onnodig. Je weet immers echt al wel dat je zwanger bent. Rvdc, lekker kippenvleugeltjes! Ga je ook nog weg met je vakantie? LVtje, veel plezier! Hier languit op de bank. Kids in bed en huisje weer aan kant. Nog steeds hoofdpijn, hoop dat dat morgen weg is.
Mags: Haha nee ik testte omdat ik zo graag weer eens een zwangertest wilde doen, voor de lol. Was zo lang geleden! LV: Fijne avond! Shart: Welkom thuis!! Heerlijk bij je kleintje! Mar10e: Ja dat denk ik ook hoor waarschijnlijk komt die pauze er niet eens. Misschien alleen rond april wel, want december is echt druk!!! Rvdc: Nog even volhouden dus en dan vakantie!! Roos: Spotting is niet erg!! Gebeurd heel vaak! Zolang t maar niet doorbreekt! Zal duimen lieverd! Hier: Gtst!!
Dat is schrikken! nog niet meteen de handdoek in de ring gooien het hoeft niks te betekenen he! Ik heb het ook voor NOD gehad en dit was dus nog van innesteling!