Hahaha, het is nog niet mijn nod he, dus of ik dat ga volhouden .... Daarnaast staat mijn nod op 12dpo dus nog steeds vroeg.
Ik testte op 11 dpo duidelijk positief, denk dat het op 10 dpo ook wel zichtbaar was geweest, maar het is natuurlijk bij iedereen anders . Je kunt het proberen op 10 dpo, maar als ie dan omowit is zakt de moed je misschien al in de schoenen terwijl het wel degelijk alsnog positief kan worden. Dus als je dat voor ogen kunt houden zou ik op 10 dpo een testje wagen. Ik ga zelf wel op 10 dpo testen in ieder geval
Menneh, 10 dpo hebben veel mensen wel een streepje. Ik vermoed zo ongeveer 50% van wat ik hier op het forum zie. Maar kans op een tuurstreep is dan wel groot. LVtje, wel knap dat je het zo lang volhoudt. Wat is je geheim? Ik zal het vast nodig hebben.
Haha ok, dan hoef ik in ieder geval nog geen nieuwe pendel Mijn pendel zegt nog steeds sept positieve test, jongen...
Iemand idee of 3 avonden achter elkaar tennis wedstrijden invloed kan hebben op bevruchting of innesteling... Moet vanaf morgen 3 avonden achter elkaar wedstrijden spelen en wellicht volgende week ook weer...
Ligt er idd aan bij de een wel, ander niet! Bij mij op 9dpo vaag streepje, 10 dpo mooie duidelijke roze streep op kv 2v5! Ben benieuwd!!!
Volgens mij ligt het eraan wat je gewend bent, je kan gewoon sporten zoals je gewend bent maar niet mega intensief gaan sporten...
Shart mooie knaller! Bee ook al! Veel geluk met babydansen!! Ik had toch zo iets raars vanmiddag... Ik moest denken aan dat liedje Take your time girl, kennen jullie die? En twee minuten later stap ik in de auto en zet de radio aan. Het liedje dat nog bezig was duurt nog een minuutje, is afgelopen, en.... Take your time girl is er op! Zoooo maf! Zou het een teken zijn? geloven jullie daar in?
Nou dat is t m nou juist heb al sinds begin juli niks meer gedaan behalve poweryoga 1x per week ivm vakantie periode...
Mijn geheim? Gewoon geen tuurstreepjes meer willen hebben en dan toch teleurgesteld worden. Alhoewel ik ook steeds meer denk van, ach, kan het altijd proberen op 10dpo. Volgens mij kan dat geen kwaad als je lijf al gewend is om zoveel te sporten.