Ik bedoelde die prikkels Maar echt de hele dag spierpijn in m'n borsten joh? Vooral buitenkanten zeg maar en naar m'n linker oksel toe?! Als echte spierpijn dus...
Bedoelde yippie dat je echte symptomen hebt!! Hihi! Zere borsten iig wel!! Heb geen idee of het een symptoom kan zijn, maar als je het anders nooit hebt en nu wel en het is in dat gebied zou het zo maar kunnen! Hihi!
Haha oh.... Ik heb pijn als ik aan de buitenkanten (naar oksels toe inderdaad) prik. Dat had ik ook met dl en was dus nu ook elke keer aan het prikken haha. Had ik andere rondes niet.
Was voor mij het duidelijkste.... en duizeligheid want dat heb ik nooit! En geen spotting. Spannend! Vrijdat testen toch?
Sw1 Ik herken t niet van m'n zwangerschappen! Dus voor mij zegt t niks. Maar ook niet voor nod! Hij zijn niet echt m'n borsten zelf... Hoe leg ik t uit? De spieren ernaast en ertussen lijkt wel?? Lvtje: Gaat op roze!!!
Wat gaan jullie hard! LVtje super spannend! Op naar roze meis! Hier helemaal klaar voor morgen. De ziekenhuis tas van mijn man in gepakt, hij moet een nachtje blijven. En ik heb vast op papier geschreven wanneer mijn ongi's.waren en even mn ovulatietesten bij elkaar geraapt. Ik neem het gewoon mee, misschien kan ze er wat mee... Spannende dag morgen voor ons. Fijne avond dames
Jullie zijn lief dames, jullie goede hoop moet toch een teken zijn? Sterkte en succes morgen rvdc, zal aan jullie denken.