Sparky: Dat kan zeker! Dat kan zelfs 2 dagen erna nog...Vies idee he ? Ik wil wel met jou mee hoor Sparky, we zijn altijd zo actief saampjes . Gewoon een dipje, durf straks niet eens meer te testen haha... Aan de ene kant drang, aan de andere kant de angst dat het niet zo is... Krijg langzaamaan wat meer gekke symptomen die ik vorige maand niet had en dan is er zo'n vervelende stem in je kop die zeg "zou het? zou het? wie weet word je wel mei mama" SHUT UP
Ik ga zowiezo niet weg hier Ik ben inmiddels eigenlijk overtuigd van een zwangerschap (vooral door de test van vanmorgen. Heb er nog een paar keer water op gedaan vandaag.. en hij wordt er echt niet lichter van. Elke keer twijfel ik, is het wel echt? Maar toch staat hij er en echt roze!
Wat erg!! Hopen dat ze voor die tijd eindelijk een keer een medicijn gaan vinden!!! Tis echt een rotziekte!!
Waar is de positieve instelling???? Jullie zitten er straks gewoon bij hoor dames! En sparky postitief is positief!
Sorry dames, ben nog erg onrustig.. Kan mijn draai nog niet goed vinden. Is het goed als ik straks na het eten de lijst maak? Kunnen de zwangeren hun uitgerekende datum in kleur zetten? Komen er nog meer mensen bij of is dit de hele actieve groep?
Sw1 Sorry die positieve instelling heb ik eigenlijk niet zo snel de week voor mijn nod. Als er dan allemaal roze is dan word ik steeds onzekerder...En waarom zou ik weer het geluk hebben dat het in de 2e ronde raak is Ach ja, ik mag nog helemaal niet klagen dat weet ik, maar hier kan ik tenminste eerlijk zeggen hoe ik me voel.... Sparky: Zou ik ook niet durven denk ik... Misschien even wachten tot wij je test hebben gezien Of tot hij echt heel overtuigend is??
Ik vind het zo spannend voor je he Sparky!! Hier gaat het echt van positief naar negatief. Durf gewoon niet te hopen, maar van de andere kant voel je ook weer van alles. Zo lastig. Ik ben er vandoor voor vandaag, zo eten bij vrienden. Fijne avond allemaal en tot morgen weer.
Pffff krijg het echt nauwelijks op de foto. Een licht grijs streepje is makkelijker erop te krijgen dan een lichtroze streepje.
Wat herkenbaar weer. Mijn gevoel zegt vandaag echt vaak dat ik zwanger ben, maar dan twijfel ik weer waardoor het komt... Door mijn tempkaartje, door wat ik voel, door wat ik wil? Het kan van alles zijn wat je gevoel beïnvloed...irritant
Ik ook niet meer na uploaden..... Nou ja, ik zal straks nog wel eens proberen. Morgen test ik alleen met zwanger en kids en als die donkerder is geworden probeer ik wel een action ofzo. Heb nog maar 1 kv 2v5 nu. Als zwanger en kids weer donkerder is geworden ga ik er maar echt vanuit
Heb geen tijd om overal op te reageren meiden! Mar10e gecondoleerd met het overlijden van je tante, vreselijk! Sterkte en knuf! Zuurtje ik hoop dat je meisje geen ontstekingen heeft en dat het met de oefeningen snel beter zal worden! Lijkt me erg spannend...knuf! Ga zo maar weer een ovu test doen, als die negatief is weet ik het niet meer hoor... Voel echt van alles gebeuren daar beneden... Sparky ik zie iets vaags op je linker foto ! Spannend
BABYDANSJES LIJST: Zwangeren: 14 mei uitgerekend - SW1 NOD lijst: 31 aug - Sparky 5 sept - Mar10e 5 sept - Dubbeltje 5 sept - LVtje 11 sept - Mags 13 sept - Shart86 .......... - Lisette89 Onbekend - Zuurtje Testdatums: 30-8 - Sparky 1-9 - Dubbeltje