BABYDANSJES LIJST: Zwangeren: 14 mei uitgerekend - SW1 NOD lijst: 31 aug - Sparky 3 sept - Roos 5 sept - Mar10e 5 sept - Dubbeltje 5 sept - LVtje 11 sept - Mags 13 sept - Shart86 23 sept - Lisette89 Onbekend - Zuurtje Testdatums: 30-8 - Sparky 1-9 - Dubbeltje
Owjee... Heeft er een zin om te dansen.... Ik durf niet, bang dak een evt innesteling verpest... Gelukkig zijn de kids nog op
Waarom raden artsen t dan de eerste 12 weken af als mensen bijvoorbeeld een miskraam hebben gehad? Daardoor word ik een beetje onzeker heb geen mk gehad hoor, maar denk dan t is niet voor niks dat ze t zeggen
Sparky als ik niets zou zien, zou ik het zeggen! Maar ik zie echt een streepje!! Kan alleen niet zeggen of hij roze is!! (Op die in t testentopic wel!) maar ik zie een streepje!!! Dubbeltje, daar ben ik ook altijd bang voor!!!🙈🙈 Stom is dat he!
Pfffff wat een geklets dames!! Jemig zuurtje wat heftig zeg van je dochter, wel even schrikken denk ik?. En nu ook da afwachten... Naar en spannend. Mar10, gecondoleerd. Sterkte de komende dg ermee. Sparky, ben benieuwd!!!!! Ik dacht je op 10dpo eht alleen met ochtendurine kan testen maar dus niet?? Maar super dat je zeker iets ziet!! Kan alleen maar positief zijn lijkt mij!! Het streepje dat ik zag zie ik met he blote oog zeker, had nooit verwacht dat iedereen hem op de foto ook ziet, ik zelf nl echt veel slechter... Maar nu natuurlijk heel bang dat ik ietsje hoop heb en toch geooon ongesteld word... Blehhhhh spannend! Kan je een heel licht streepje (hij is overigens roze) zien ook al word je ongesteld?? Heb ooit eerder weleens met 12 dg getest en toen was er echt niks te zien. Pff had gewoon omowit verwacht zodat ik wist waar ik aan toe was en nu dit! Is morgen testen handig of beter dagje wachten??
Dubbeltje bij een mk mag je zolang je bloedverlies hebt geen dansjes doen omdat je dan kans hebt op infecties (nog een open verbinding net zoals na een zwangerschap. Zodra het bloeden stopt mag je weer!! En dansen tijdens innesteling kan gewoon!!
BABYDANSJES LIJST: Zwangeren: 10 mei uitgerekend - SW1 NOD lijst: 31 aug - Sparky 3 sept - Roos 5 sept - Mar10e 5 sept - Dubbeltje 5 sept - LVtje 11 sept - Mags 13 sept - Shart86 23 sept - Lisette89 Onbekend - Zuurtje Testdatums: 30-8 - Sparky 1-9 - Dubbeltje
Ik heb je op het lijstje gezet!! (kon hem nog wijzigen! ) Meiden ik ga even met me beste vriendin even wat drinken!! Lees vanavond en anders morgen weer bij! Fijne avond allemaal!
Even aangepast naar 10 mei na echo weet ik pas iets meer. geen ervaring met die testen Thanks voor de lijst!
De extra gevoelige van sensibaby zijn erg gevoelig! De normale van sensitest zijn een stuk minder gevoelig, maar toch ook wel erg goed vind ik. Geen valse strepen mee gehad.
Wauw dat ze ook op de kv testen gezien worden zeg.. Ik zie ze op mijn laptop na uploaden niet (mijn laptop is zowiezo heel slecht om mee te turen) Ja dat roze kreeg ik echt niet op de foto. Is hij te licht voor.
ik heb daar ook geen vals positief mee gehad maar nu zie ik echt wel een tuur op de test vandaar dat ik vroeg hoe gevoelig ze zijn eens kijken of hij oploopt (hm eerst kijken hoeveel testjes ik nog heb maar ben te lui om op te staan, straks maar even doen want ze liggen in het kleinste kamertje)