Babydansjes!!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lisette89, Aug 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Roos:
    Denk dat je morgen wel weer kan testen.
    Bedankt voor je uitleg, wist ik niet! Vind t gewoon een beetje eng :)

Zuurtje:
    Ik testte eerder met kruidvat 2v5 positief en de dag erna pas met sensitest. Ook wel eens schaduwstreepjes op die gehad.

Lisette:
    Fijne avond!

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    ik heb het tot u toe niet gehad bij sensitest
    bij mij is het pas positief als het oploopt en een goed zichtbare streep is in combinatie met een bloedtest

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    ben ik met je eens, op de bloedtest na...die krijg je hier niet zomaar :) En hoeft van mij ook niet hoor :)

Oh dames....ik heb echt zo'n zeurende onderbuik!! Maar het is veel te vroeg...dit had ik toen 10dpo pas las ik terug...Of toen viel t pas op??
    Straks word ik gewoon ongi, maar krijg echt hoop...
    Ook mn onderrug nog steeds die zeurt...veel trek...af en toe gevoelige borsten sinds vandaag... :S

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dubbeltje, eng he dat ongigevoel!

Hier normaal na ongikramp vrijwel gelijk ongi. Nu al sinds gisteren steeds, maar niks geen ongi te vinden (gelukkig). Ren wel steeds angstig naar de wc om te broekloeren.

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Sparky:
    Ja echt...zeker omdat ik t nooit zo heb voor mijn ongi, wel als ik net ongesteld ben geworden... En dag 2 is t weer weg... Pfff krijg gewoon hoop, maar ben ook zo bang dat ik mezelf gek maak...
    Had vandaag diarree dus probeer te denken dat dat t is, al zit t veel lager...Bij mn 2e had ik vanaf 10 dpo juist dat t niet lukte om naar de wc te gaan...
    Ik ben zo aan t vergelijk en dan is alles nu eerder dan toen...dus zal wel niet dan...

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    bloedtest krijg je hier gelukkig wel zo bij de ha
    mochten de testen oplopen hier dan ga ik volgende week naar de ha

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dubbeltje, hier altijd wat buikloop bij ongikrampen. Normaal verstopt tot aan de ongi. Nu de onigkrampen incl buikloop, maar geen ongi.

Zuurtje, spannend!

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    Sparky, zijnde testen van sensitest dus beter dan die van kv?? Want die kv heb ik nl gebruikt... Sensitest is geloof ik alleen online verkrijgbaar? Dat schiet dan al niet meer op. Enig idee wat ik morgen zo in een winkel zou kunnen halen qua test die beter is dsn kv??

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    bij mij was de kv juist beter dan de sensitest...

10. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    Ohw lastig he dubbeltje al die symptomen!! Hoop t zo voor je dst het iets goed betekent.

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik vind kruidvat + zeker gevoeliger. Eigen merk apotheek en DA ook. Clear blue + vind ik ook fijn. Kruidvat is niet zo heel gevoelig meer. Al lopen ze eenmaal ze streepjes hebben wel sneller op volgens mij.

Sensitest extra gevoelig is zeker gevoeliger dan kv, maar idd alleen online te verkrijgen.

12. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    OK Thanks, die heb ik ook nog liggen.

13. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    1,879
    1
    0
    Aan de kust
    Kv + is dus niet die van 2v5?? En die is dus beter dan die van 2v5??

Ik heb nl nig maar 1 test liggen (2v5) en wil morgen nl nig iets bijhalen!

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Roos:
    Ja ik ga nu echt per 5 minuten van negatief in positief over...Zullen mn darmen wel zijn denk ik nu weer....pffff

Testen:
    Denk dat je heel veel verschillende antwoorden krijgt, want de meningen verschillen nogal. Ik vind kv2v5 heel duidelijk....
    Sensitest gewone vond ik verrot, verder heb ik volgens mij alleen digitale gedaan toen...

15. Mar10e

Mar10e Bekend lid

Jul 29, 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sparky, mij mag je ook op 1 september testdatum zetten!

Dat wil zeggen, als ik me morgenochtend kan inhouden! ;)

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Kruidvat plus geeft soms pennenstreepjes. Dat is negatief. Als je een blauwe plus krijgt is hij gewoon echt positief. En ja dan is hij gevoeliger dan kv 2v5 is mijn ervaring. Maar zoveel scheelt het elkaar ook niet hoor. Ik zou zelf nu bij 1 test blijven. Anders betaal je je scheel terwijl je dan niks te vergelijken hebt. Eventueel action kan wel, maar die is iets minder gevoelig. Wel heel goedkoop en ik heb er nog geen valse strepen mee gehad.

17. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Mar10e:
    ik denk niet dat ik me morgen kan inhouden. Word gek van de onrust...Net bijna een ovutest gedaan, maar me op tijd weten te herpakken. Maar ik lees best veel dat t al kan met 8dpo...
    Pfff weet t even niet meer :(

18. Mar10e

Mar10e Bekend lid

Jul 29, 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dub, doen we het allebei wel of allebei niet? :D

19. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dubbeltje, als je meer stress krijgt van niet testen zou ik gewoon een test doen.

20. Mar10e

Mar10e Bekend lid

Jul 29, 2014
    781
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zo'n gek pennestreepje had ik vorige maand! Grrrr

Share This Page