Ik begin nu te gestrest te worden inderdaad. Doordat ik zoveel voel en toch weer niet of toch wel Hihi snap je me ? edit: aan de andere kant...gisteren pas een dip dus als dat inderdaad van een innesteling was is het erg vroeg
Doen? Denk toch niet dat we ons kunnen inhouden!! nee we gaan niet uithuilen we gaan samen springen!!!
Zullen we samen eerst even een uitgebreid onderzoek doen over testen op 8dpo? Misschien helpt t? Bij 7dpo hielp t mij wel! Kan dan namelijk bijna echt nog niet
Zat te googlen, op positieve test 8dpo, heeeeel veel afbeeldingen, maar weet niet of dat allemaal echt van 8dpo is.... Jij nog wat gevonden? Dus............. Wel of niet?
Whahaha ik ben ook aan het googlen. Meeste is minimaal 10dpo en sommige 8 of 9... http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/358884-op-hoeveel-dpo-testte-positief.html
Ja ik heb ook de voice aan. Denk dat ik straks maar mijn bed in duik met the voice op de slaapkamer aan. Maar ben ook bang dat als ik nu al ga slapen ik vannacht al moet plassen en de urine niet geconcentreerd genoeg is.
Kzit ook alleen! Ml is bij z'n dochter geweest en is daar in dorp ook nog ff met paar vrienden de kroeg ingedoken! Heb ook de voice opstaan en zit boek te lezen en met m'n foon! Goed in multitasken! Doen we toch 8 en 10 dpo?!
Hoe leuk ik testjes turen ook vind, morgen zijn jullie al biijjjjna bij 10 dpo! Nog maar twee daagjes! Weekend is zo om, toch?!
Mar: Ohhh ik twijfel zo!!! Ben jij niet depri als ie morgen wit is?? 8 en 10..kan ik dat? Dan wordt t ben ik bang, 8-9-10-11 enz hihi
Oehhh wat ben jij verstandig hihi Ik ga jouw tekst even goed herhalen in mijn hoofd... BIJNA 10dpo!! Nog maar 2 volle dagen
Mar, ik kan niks beloven...maar ik ga proberen morgen gelijk naar de wc te gaan en niet te testen. Mocht ik me morgen ochtend anders voelen dan kom ik eerst even snel naar het forum!
Ja dat wel, zullen we maar wachten dan? Moeten we wel sterk genoeg voor zijn, toch? Daarna moeten we toch nog 9 maanden wachten! Whaaaa die gast bij de voice hilarisch!!