het begint weer te kriebelen voor een tweede maar menstruatie nog niet goed op gang

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door leutjj, 9 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

#1 leutjj, 9 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2014
    Oh het begint bij mij nu dan echt te kriebelen voor een tweede. Vanavond gaan ml en ik er samen over praten, (hij ziet het ook zitten).
    We hebben nu een prachtige docht van 13 maand. Natuurlijk denk ik soms, er zit weinig leeftijdsverschil tussen en het liefste heb ik tussen de 2 en 3 jaar er tussen. Maar je weet ook nooit of het in 1 keer raak is, misschien duurt het wel een poos. bij de eerste duurde het een half jaar, maar dat werd een mk en na twee maand was ik weer zwanger.

maar nu;

Onze dochter krijgt nog bv (ben ik super blij mee en wil eigenlijk nog lang niet stoppen). mijn menstruatie is in juli begonnen op 8 juli, de tweede 19 aug, en derde 30 sept. er zit nu altijd 6 weken tussen. terwijl ik hiervoor gewoon om de 28 dagen had. het komt natuurlijk nog door de bv.
    mijn vraag is wanneer ik nu ongeveer een eisprong zou hebben, het meest vruchtbaar ben?
    Hoe snel was het bij jullie raak?
    hoe hebben jullie het ervaren om voor een tweede te gaan? vind het aan de ene kant ook wel heel spannend.

2. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Een eisprong heb je altijd ca 14-18 dagen vóórdat je nieuwe menstruatie begint. Stel je hebt standaard een cyclus van ca 60 dagen, dan is ergens rond dag 44-46 hoogstwaarschijnlijk jouw eisprong. Misschien eens proberen met vanaf dag 40 ovulatie testen te doen?

Verder heb ik geen ervaring met mijn eerste nog maar op weg haha, maar ik wens jullie veel klusplezier voor de tweede.

Deel Deze Pagina