Hoi, Wij willen graag de opkamer box kopen met binnenmaat van 78x92 cm. Advies boxkleed is 85 x 105 cm. De kleed staat dan toch op aan de kanten? De kleinste matras die ik gevonden heb zijn 78 x 96 cm. Dat is dan toch te groot voor de box? Deze zij van Jolein. Liefst heb ik die van Bebe jou met de leuke printjes, maar die zijn 85 x 100 geloof ik. Ik snap er helemaal niets van de box maten hihi
Een matras hebben we niet gehad. Slapen deed hij boven in bed/reiswieg op de kinderwagen, en dan voldoet een kleed wel. Ons boxkleed stond ook omhoog, dan valt het speelgoed er aan de achterkant niet zo snel uit
hier past boxkleed ook niet precies dus staan aan 2 zijkanten omhoog. idd erg handig met speelgoed. had zelf liever een veel grotere box gehad als dat ik nu heb want liam zit steeds tussen de spijlen vast met zijn benen.
Jou box heeft geen standaard maat zie ik dus vandaar dat alle boxmatrasjes/zeil te groot zijn voor jou box. Die moeten inderdaad precies passen. Boxkleed maakt niet uit daarvan mogen de randen opstaan. Ik weet wel een fabrikant die boxzeilen op maat maakt maar zie dat je in engeland woont dus dat gaat hem niet worden denk ik. je zou er dan voor kunnen kiezen om 2 boxkleden op elkaar te leggen voor extra comfort.