Weet iemand waar ik leuke grijze, witte of aqua doekdoosjes kan vinden (het liefst voor een redelijke prijs)? Alvast bedankt voor de reacties.
Ik geloof dat je deze week bij de etos er eentje van woezel en pip krijgt bij een doos pamper doekjes. Misschien leuk idee?
Bij de Babydump hebben ze ze van Bebe-Jou (Bebe-Jou Easy Wipe Box Uni | Verzorging | Baby-Dump) en van FunkyBox (Funkybox | Verzorging | Baby-Dump). Alhoewel Funkybox er veel meer heeft dan degene die op de site van de Babydump staan. Zie de site van Funkybox (funkybox | Powered by Poll&Poll).
Waarom heb ik nog geen krantje gehad?????? Moet ik morgen meteen effe checken dan! Ik kom om in de billendoekjes (had zo'n grote bak van Zwitsal gehaald), maar onze babykamer heeft als thema Woezel en Pip. En ik vind die grote billendoekjesbak van Zwitsal zooooooooo lelijk...
Ik heb em! Moest wel een hele doos pamperdoekjes afnemen, maar die gaan toch wel op. Bedankt voor de tip.
Ik heb er vanaf gezien... Ben eens verstandig geweest, haha... Zoals ik al zei heb ik al een hele lading doekjes, en ik had bij de Action al andere doosjes daarvoor gehaald. Had toevallig ook nog een vel met stickers van W&P liggen, dus daar de billendoekjesdoos mee beplakt, staat net zo leuk.