Is dit wat, lijkt me zo goedkoop?? Dat dat kind er dan niet juíst luieruitslag door krijgt. Babydoekjes | Basis Collectie Baby | Allerlei | Goedkoopste Discounter van Nederland
Ik heb geen idee of het wat is gewoon kwestie van proberen denk ik? de doekjes van de hema zijn 3 pakken voor 3 euro en daar lees ik ook goede dingen over..
Mijn schoonmoeder had ze voor onze dochter, ik vond ze niks. Hier alleen zwitsal sensitive of pampers sensitive, bij de rest gilt ze t uit als ze luieruitslag heeft..
ik heb ze van huggies ook bij de action liggen ze voor 0, 99 cent. die vind ik fijn. die van de wibra heb ik ook wel eens die groen met witte pakken toch bedoel je zijn gewoon goed en ze ruiken heel lekker vind ik. pampers zijn ook fijn maar die vind ik zo stinken bah word daar misselijk van van die geur.
Die van de wibra zijn (vind ik) erg dun, je veegt een poepkont af en met een beetje pech zitten je nagels eronder. Ik vind die van de Hema de beste prijskwaliteit verhouding hebben, ook 1 euro per pak (3 voor 3 euro) en die zijn heerlijk dik en ruiken lekker. En mijn meiden kregen geen uitslag, die ze zelf bij pampers wel kregen.
heb ook regelmatig billendoekjes van de Wibra voldoen mij prima. Ik vind die van Huggies juist helemaal niets. Ik krijg die doekjes amper uit de verpakking en dan ben ik al flauw als ik bezig ben met een 'poepkont' . probeer ook wel eens de doekjes van de action voldoen me ook prima. had vorige week een pakje van de zeeman voor 1 euro gekocht. ruiken ook erg lekker en er zit een makkelijke 'drukknop' op zodat de verpakking weer goed sluit.
Die hema had ik eerst, dat zijn van die dunne. Daarna overgestapt op de huggies die ze altijd bij de action verkopen. Ook 1 euro per pakje. Die zijn lekker dik en niet droog. En stinken ook niet (hema geur raakte ik beu).
Wij hebben die van huggies. De action verkoopt deze voor 0,99 ct. Per stuk. (Ah verkoopt ze voor 5,79 per 3) Ik heb dan de oranje/bruinige van huggies of de groene. De groene hebben ze alleen niet altijd, maar vind ik frisser ruiken.
Ik ook en ze zijn vaak in de aanbieding, 6 voor 7 euro. Nu heb ik mijn babyzegel kaart weer vol en krijg ik 3 gratis pakken etosdoekjes. Pak meestal wat in aanbieding is, had dus ook die van zwitsal. Van de action die geur ga ik van over mijn nek, op ene of andere manier vind ik die echt stinken. Hier in huis dus etos, zwitsal of pampers.