Sorry, maar ik vind het schadalig dat als je iets gratis krijgt dat je zegt dat het nutteloos is!!! Iedereen altijd over de buitenlanders klagen en kijk nou eens wat jullie "nederlanders" klagen over iets wat je gratis krijgt. :x
Huh, wat hebben buitenlanders hier nu weer mee te maken? On-topic: Ik heb de doos nog niet opgehaald. Ik vergeet 't elke keer. Ik heb wel de Etos doos opgehaald van het weekend en die vind ik leuk. Tuurlijk zit er reclame in, maar dat weet je van te voren neem ik aan.
Oke het is gratis, maar dat wil nog niet zeggen, dat ik iets geweldig moet vinden. Ik vond de doos een beetje tegenvallen, rompertje was kapot (drukkknoopjes), tuitbekertjes komen later vast wel van pas. Ik vond de dozen van Etos etc vele leuker en tja reclame hoort erbij. Ik ben trouwens ook nog nooit gebeld door Babydump, ja voor een bestelling, maar niet vanwege de babydoos.
Ben ik met je eens. Dat iets gratis is betekend niet dat je het dan ook automatisch fantastisch hoeft te vinden. Dan kan het evengoed tegenvallen inderdaad.
Hé ik had helemaal geen tuitbekers of lepeltjes in mijn Babydump doos. Wat had ik wel: slabje, groene shopper van Babydump, rompertje, fles en volgens mij ook een fopspeen, kortingsbon en een sticker. oh ja... en de zeehondenknuffel natuurlijk. De andere dozen heb ik helaas niet gekregen omdat we inmiddels naar Duitsland waren verhuisd. Ook geen afhaalbonnen oid gehad.
Ik vond het op zich een leuke doos. Heb echter gisteren een start gemaakt met het wassen van de baby-kleertjes en de drukkertjes van het rompertje van de baby-dump hebben roestig afgegeven. Gelukkig zitten er alleen roestvlekken op het rompertje zelf en niet op de andere spulletjes, maar zonde is het wel. Rompertje is dan ook gelijk de prullenbak ingegaan :x
Ik snap helemaal niet hoe je nu erbij komt dat we klagen over de buitenlanders en met je opmerking 'jullie nederlanders' drijf je zelf ook een wig. Geloof niet echt dat dit soort opmerkingen iets van waarde toevoegen aan het onderwerp. Ik snap je punt als je zegt dat het niet netjes is dat mensen gratis cadeautjes als nutteloos/waardeloos bestempelen maar dit slaat ook nergens op. Last van hormonen misschien?
Heb gelukkig niet echt overdreven last van mijn hormonen, maar vind het niet echt netjes om zo over wat gratis spulletjes te praten. Maar dat is mijn mening en daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn. Ik ben het wel met jullie eens dat als je het gratis krijgt je het niet altijd mooi of leuk hoeft te vinden. Maar wat ik bedoel is, waarom zeuren over dit soort spulletjes..? Ik wil niemand tegen zijn hoofd stoten, dus bij deze mijn excuses als dat zo overkomt. Ik zal me er verder niet mee bemoeien. Dames succes met de dozen.
ja vond hem ook niet veel waard maarja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he. Ja ik dacht al wat is dat rode dingetje maar vandaar voor de doekjes, vind het maar een onding krijg m niet normaal open haha