babydoos Kruidvat... grrrr

Discussion in 'Zwangerschap' started by poema, Nov 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aslanck

Aslanck Actief lid

Jul 2, 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Hmm ik heb ook nog steeds de doos van kruidvat niet gekregen wat raar... Heb me wel meteen aangemeld toen ik wist dat ik zwangerwas.. ga ff bellen morgen hihi.. De doos van prenatal heb ik al opgehaald.. heel leuk... Maar de doos van Etos vond ik niks!

2. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    @zogelukkig: wat ik irritant vind is dat ze me gewoon overdag tijdens mijn werk bellen en niet eens vragen of het schikt. Ze beginnen direct best 'intieme' vragen te stellen. Hoelang ik zwanger ben, of het goed gaat, dat ze het zo leuk voor me vinden (ze kennen me helemaal niet!) en dan komt de aap uit de mouw: dan willen ze me een gratis telefoon aansmeren (jaja, gratis, geloof ik niks van) of een nieuwe energieprovider.
    Ik vind het gewoon vreemd hoe ze me bellen en dat ze niet even vragen of het uitkomt. Alsof iedereen die zwanger is niets beters te doen heeft dan op de bank zitten...

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Volgens mij heb ik toestemming gegeven dat ze mijn gegevens mochten doorgeven aan door hen geselecteerde bedrijven. Als ze die doorgeven aan telecom- en energiebedrijven dan gaat dat nergens over. Zwangerschapsgerelateerde producten oke!

4. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Nee ze verkopen die lijsten met tel.nr's gewoon voor veel geld aan willekeurige bedrijven.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Foute boel vind ik dat! Er bestaat toch ook nog zoiets als wet bescherming persoonsgegevens?

6. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Ja..maar daar zie je dus vanaf als je zo'n hokje aanvinkt. Het is ook krom..

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Oef, ben ik blij dat ik nou net de Kruidvatdoos níet heb aangevraagd, alleen Prenatal en etos. Schijnt ook nog es de belabberdste doos te zijn!
    Ik vink trouwens altijd dat hokje aan, want ze geven je gegevens altijd door aan de meest irritante bedrijven. Als t niet verplicht is geef ik meestal mijn telefoonnummer sowieso niet op.

Ik ben ook nog maar 1x gebeld voor korting op een of ander baby tijdschrift. Ja doeiiii, ik krijg er al een aantal gratis, ga dr echt niet voor betalen zeg, haha! Daarna nooit meer gebeld, ook geen reclame per post, krijg alleen een paar van die leuke tijdschriften dus :D

8. Spekkie

Spekkie Actief lid

Apr 7, 2008
    407
    0
    0
    Het mooie is dat ik geen enkele doos aan heb gevraagd, maar andere mensen dat (ongevraagd) voor mij hebben gedaan :(
    Dus nu zit ik alsnog met het gezever van die instanties over aanbiedingen van bladen, boeken, hotelbonnen en weet ik wat voor meuk. Yay...

9. Hypnose

Hypnose Bekend lid

Dec 26, 2007
    737
    0
    0
    Misschien dan maar even een kaartje sturen, hoe irritant ook! Dan houdt het meteen op.
    Die bedrijven kunnen niets voor je doen, die hebben die nummers ingekocht. Als je het bedrijf een kaartje stuurt die de nummer verkoopt, stopt het wel (verplicht).

10. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Wel doos aangevraagd en opgehaald...

plat gebeld werd ik toch al vanwege mijn eerste....!

Verder maak ik er altijd een "sport" van om de callcenters-medewerkers op een nette/direkte manier af te poeieren....

Zo werd ik een keer gebeld voor verhoging van mn uitvaartverzekering...
    waarop ik zei.. mijn verzekering is hoog genoeg, mocht deze niet hoog genoeg voor heb ik een remedie..
    Ik probeer tijdens mn leven zo min mogelijk vrienden te maken,... prettige dag verder.. en toen hing ik op... :)

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier met de kruitvat doos niets geen last gelukkig.

meis vriendin heeft een en al allende gehad met de etos doos die vraag ik dus ook niet aan.

je word dus ook erg veel gebeld net na de uit gerekende datum en er komt een mevrouw aan de deur met een heel leuk verkooppraatje.(nu kun je zeggen dat ze niet hoeft te komen en dan komt ze nog.ram gek werd je ervan

12. Beep

Beep Bekend lid

Sep 26, 2007
    505
    1
    18
    Ik heb ook bijna alle verschillende soorten dozen aangevraagd, waaronder die van de Kruidvat. Maar ik heb bij m'n telefoonnummer gewoon overal 0000000000 ingevuld, en dus geen last van vervelende telefoontjes :D

13. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Hihihi die moet ik eens onthouden :)

14. ursie

ursie Lid

Aug 4, 2008
    35
    0
    0
    fotografe
    duiven
    Jeetje wat vervelend zeg. Heb ook de babydoos van kruidvat aangevraagd en moet zeggen heb hier nog geen last van gehad. Moet hem begin januari ophalen.

15. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Nope, de doos van het kruidvat is niet veel...
    Maja zoals ze zeggen... een gegeven paard... ;)

16. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ik snap jullie niet lieve meiden...... schrijf toch gewoon een verzonnen nummer op! dat doe ik heel vaak en ik heb nergens last van.... oh... ik zit me nu ineens af te vragen of ik dan per abuis echt het nummer van een ander opgeef..... mmmmm misschien toch niet zo,n goed idee....

maar ik word zowieso door bedrijven gebeld dat ik denk hoe komen jullie aan mijn gegevens?

gr Jose

17. mayby

mayby Actief lid

Jul 23, 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    die trut smeert me ff een 2de abbonement aan,, ik zeg tegen haar nee want betaal me nu al scheel aan de kosten zegt ze ja daarom vraag ik dit ook want dan heb je 2 telefoons maar ben je veel goedkoper uit! ik zeg en jij denkt dat ik met 2 telefoons ga lopen ofzo! neej maar bla bla bla
    En ze belt me nog zonder nummer weergave aan ook dus dan moet je haast wel opnemen

* ik ga denk ff een klacht indienen want die mail heb ik per ongeluk gewist en nu mag ik die zwanger doos niet ophalen maar ze halen het wel n hun bolle reet om mij lastig te vallen!

zo dat ben ik kwijt liefs

18. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ik neem nooit op als ze bellen zonder nr tenzij ik een telefoontje van een bedrijf of zo verwacht. Als ze me moeten hebben smsen ze maar of sturen een mail of brief. Vrienden houden hier trouwens rekening mee en weten dat :)

19. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Ja! Dat heb ik ook! Heel irritant!

20. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0