Heel herkenbaar verhaal! Ook ik heb dozen aangevraagd en werd laatst gebeld om een nieuwe energie rekening aan te sluiten. Heb ze doorverwezen naar mijn man, en die heeft ze gezegd niet meer te bellen omdat we niet geinteresseerd waren
hihihi, hier leer ik nog es wat, leuke tips voor als er weer es een callcenter belt! Ik had overigens maar één doos aangevraagd, die van de Etos. En nooit geen telefoontjes over gehad overigens. Wel de felicitatiedienst, maar die zijn ook aan huis geweest, en dat vond ik geen probleem.
Ik heb me opgegeven voor de kruidvat- & prenataldoos. Heb de dozen onmiddels in huis, maar nog geen enkel telefoontje gehad hoor!
Ik heb de kruidvat doos ook aangevraagd (en andere dozen), maar heb overal gewoon 0000000000 ingevuld als telefoonnummer. Heb nu dus wel alle dozen ontvangen, en geen storende telefoontjes ontvangen
ik heb het wel gedaan bij kuidvat snik snik snik en word ook gebeld, en nog geen doos gezien. eerst heel leuk, ja gefeliciteerd met u zwangerschap, hoe ver ben je nu,. en heb je de doos al ontvangen blabal toen dacht ik nog , goh wat netjes zeg... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar toen.... begon ze innens dat ze me een gratis telefoon konden aanbieden en dat hun dan het eerste jaar de helft van de abbo kosten betaalde! ik dacht echt ohhhh grutjes nee he.... dus ik zei nee sorry echt geen interesse... vraagt ze ook nog of misschien iemand anders in mn omgeving interesse heeft?@?!?!?! VERSCHRIKKELIJK.... ik werd inneens niet zo vriendelijk meer...... bah... volgende keer neem ik niet meer op met nummer onbekend... en doe die doos dus ook NOOIT MEER en ga ook NIET MEER naar het kruidvat.... vals vind ik het