Hey, ik heb een vraagje, ik heb heel veel last van striae op mn borsten, gelukkig nog niet op m'n buik.. maar na hoelang trekt dit weg? direct na de zwangerschap of duurt het langer? Of verschilt het per persoon? Vind het echt vervelend kan alleen nog maar truien en t-shirts dragen die hoog zitten aan de bovenkant
Wil je niet ontmoedigen, maar volgens mij trekt striae helemaal niet meer weg. Of er moeten hier dames zijn met andere ervaringen? Dan wil ik die heel graag horen
ik heb het ook overgehouden aan mijn eerste zwangerschap en ze gaan indd niet helemaal weg maar ze worden wel heel wit zodat het bijna niet meer opvalt ik ben na de bevalling lekker gaan zonnebanken volgend mij is het daardoor ook wat sneller lichter geworden groetjes
Ze gaan niet weg helaas. Ze worden alleen lichter (wit). Ik heb het op mijn buik ik had het al omdat ik heel veel afgevallen ben (ben een jojoer geweest). Het hoort er helaas bij. je hebt de geluksvogels die nergens last van hebben. Maar het word inder zichtbaar gelukkig. Lees ook dat geen zalfje werkt omdat het onderhuids is wat uitrekt en scheurt en daar kan geen zalfje tegenop. Heb geen idee of er uberhaupt iets is wat het verminderd of weghaalt.
Striemen zijn inderdaad scheurtjes in de onderhuid. Door het in korte tijd uitrekken van de huid. Klinkt hard maar het hersteld nooit meer, dus groeit niet meer aan elkaar ofzo. Enige wat wel zo is wat meerdere al melden boven mij, is dat ze lichter worden. En doordat je huid niet meer strak staat door de grote buik haha, lijken ze ook kleiner. Maar de scheurtjes blijven helaas altijd zitten.