Hallo allemaal, Welke Babyfoon kan ik nu het beste aanschaffen? Waar moet ik op letten bij de aanschaf. Tips en adviezen zijn meer dan welkom . Alvast bedankt voor jullie hulp! Dondersteen.
Heyyy ik las in het februari topic dat je dit topic had geopend. Wij hebben de Alexto DBX-88 besteld op bol.com besteld. Daar waren de reviews goed. Heb ook verder goed rondgekeken en op kieskeurig wordt deze ook heel goed beoordeeld. Wat ik zelf ook heel fijn vind is dat er een temperatuurweergave op zit. Zo kan je altijd zien of de temp. op de babykamer ok is. Heb er natuurlijk nog geen ervaring mee, maar ga ervan uit dat dit een goede babyfoon is. Succes
deze hebben wij ook. Besteld bij megapool. Hij doet het goed hoor. Veel geodkoper als d aventserie terwijl er net zoveel op zit hoor. Hij koste ons 60 euro
Ik weet niet of het wat is, maar als je een abonnement neemt op Ouders van Nu krijg je 13 nummer voor 75 euro, en dan krijg je er een babyfoon twv 119 euro van Alecto bij. Hier heb je de link: 13 nrs Ouders van Nu + digitale DECT babyfoon van Alecto voor € 75,- | abonnementen Ouders van Nu | Zester# Zo heb ik bij een abonnement eerder een Lodger Wrapper gehad en een kolfset, ideaal! Je krijgt er dan nog eens een leuk boekje bij ook!
Wij hebben een Philips Avent. Pluspunten: - losse ouder unit met draagkoort - signalering met geluid EN lampjes - soud alert (uit kunnen zetten en toch gealarmeerd worden) - 10 slaapliedjes - een lampje - temperatuurweergave - mooie vormgeving Minpunten: - heeeeel gevoelig (pikt werkelijk alles op, zelfs op de laagste stand)
wij hebben na goed zoeken, uitpluizen en veel revieuws lezen op kieskeurig de Alecto dect dbx 88 aangeschaft. hier het voordeligst: BabyPoint deze geeft temp weer op babykamer, kan muziekjes afspelen via ouderunit en nachtlampje aan en uit doen, gevoeligheid kun je instellen en is 100% storingsvrij. gewoon de beste babyfoon voor een nette prijs vinden wij. belangrijk om er goede oplaadbare batterijen in te doen dan komt deze echt als beste uit de bus. (is dat wel een uitdrukking??? hahaha) succes met je zoektocht. liefs humm
Wij hebben de alecto dect dbx 88 en hij is super!! We gebruiken hem inmiddels al 4 jaar (voor ons middelste kindje en de jongste) en zijn er super blij mee. Het terug kunnen praten en de temp op de babykamer kunnen zien is prettig. Ook het op afstand babyliedjes aan en uitzetten gebruiken we regelmatig echt een aanrader!! Hij geeft trouwens ook autoamatisch een signaal als je te ver uit de buurt van de zender gaat. Even koffie drinken bij de buren of als we de hond uit gingen laten enzo. Je moet er in ieder egval op letten dat je een DECT babyfoon koopt. Bij ons eerste kindje hadden we die niet en kochten we de beste koop van die tijd een philips. Helaas hadden een hoop mensen bij ons in de buurt dat gedaan en hoorde we ook de buren en die ernaast en daarnaast. Bij een dect babyfoon heb je dat niet.
Lieve dames! Bedankt voor jullie reacties en ook de links! Geweldig. Ik heb nu in ieder geval een goed punt om van af te gaan starten! THANKS!!! Liefs Dondersteen.
Ik heb even rond lopen snuffelen... en dit is de nieuwere versie van de Alecto DBX 88. Dit is de 89. Alleen is over de 89 nog niet zo heel veel bekend... Maar het lijkt mij een leuk abonnement, zeker op deze manier... Mmmm. De Alecto komt in iedergeval wel erg goed uit de bus... Kwaliteit prijs verhouding... Nog maals bedankt voor de tips!
Het is de toch de Alecto 89 eco geworden. Binnen 2 dagen al binnen. Manlief heeft m besteld. Maar niet met het tijdschrift abbo genomen. We zijn 'm al uitvoerig aan het testen geweest. En hij is idd erg leuk. En we kunnen gelukkig op de andere hoek een bakkie gaan doen. Geweldig! En dan die suffe muziekjes erbij. Wie had dat ooit verwacht. Maar erg leuk.
Wij hebben de luvion met camera, maar die is met 14 maanden kapot gegaan. We moeten dus ook op zoek naar een nieuwe. Mijn moeder heeft de alecto 85 en die is ook heel goed.
Ik heb ook dat abbonnement afgesloten op ouders van nu met dei dect tel. EN moet zeggen we hebben hem nog niet in gebruik maar ziet er super degelijk uit, je ziet de temp van de slaapkamer en kunt je zelfs vanuit de woonkamer muziekjes af laten spelen op de babykamer. Moet zeggen ben er erg blij mee hoop dat ik hem snel in praktijk mag gebruiken!
Wij hebben de Alecto 88 nu 2,5 jaar en werkt nog steeds prima! Batterijen gingen niet zo lang mee, maar met nieuwe oplaadbare batterijen van een hoger vermogen geen problemen! Nu de 2e geboren is, hebben we deze doorgeschoven naar de baby en voor onze peuter de Alecto 85 aangeschaft. In principe dezelfde babyfoon, alleen dan zonder temperatuur en een paar andere dingen... Naast elkaar werken ze ook prima, door de DECT!
Mama1978, Bedankt voor de tip. Na overleg met vrouwlief gekozen voor het abonnement met de Alecto dbx89.
ook ik heb de alecto maar dan de alecto dbx 99 en idd super handig met tempratuur weergave terug spreek functie 5slaapliedjes en hij geeft een alarm weergave als het te koud of te warm op de kamer van de kleine is en idd je hoort geen buren haha
Wij hebbe nook een Avent philips maar zijn er niet echt tevreden over. Ik zou er niet weer voor kiezen in ieder geval.