De titel zegt het al... Ik was benieuwd wat een beetje standaard is. Ik hoor verhalen over 8 weken, maar ook over 8 maanden. Dat is nogal een verschil, hahaha!
Hier nog steeds niet... Thirza wordt gemiddeld genomen nog zo'n 3-4 keer per nacht wakker. 8 maanden klinkt mij dus al als een heerlijkheid in de oren
hier nog 1 keer per nacht eruit, op sommige nachten 3 keer en op hele beroerde nachten om het half uur :S
Sinds ruim 2 weken (dus bij 15 maanden)! Ok soms moet ik er nog één of twee keer uit maar oh wat heerlijk!
Onze kleine man laat gelukkig sinds een week of 2 zo'n 9 tot 10 uur tussen de avond- en ochtendvoeding zitten, maar volgens mij hebben we gewoon enorm veel mazzel daarmee
Hoi, Hier bij ongeveer 3 maanden. Soms natuurlijk wel eens een fiepje geven maar dit is ongeveer 1x per week/2 weken. Nu ze verkouden is uiteraard wat vaker, maar ik ga ook vaker kijken Gr.
Oja, nog even als toevoeging: Thirza sliep bij een week of 6 ongeveer van 18/19-2/3 en dan na een voeding weer door tot 7/8. Technisch gesproken doorslapen dus, omdat ze eenmaal per etmaal zo'n 8-9 uur achter elkaar sliep. Maar vanaf 4,5 maand was dat dus over en tot nog toe heeft ze dus niet meer doorgeslapen
Hai, Luca sliep vanaf 8 weken door van 22.30 tot en met 07.00. Vanaf 4 maanden sliep hij door vanaf 20.00 uur tot en met 07.00 tot een maand of 7. Ik bedoel dat ik hem dan helemaal niet meer hoorde 's nachts. Vanaf een maand of 7 hoor ik Luca elke nacht wel een paar keer. 9 van de 10 keer snikt/huilt/kreunt of hoest hij maar heel even en slaapt zo weer verder. Soms wordt hij echt wakker en dan lukt het hem niet meer om in slaap te komen en gaat hij echt hard huilen (verlatingsangst speelt dan een rol bij Luca). Dan zijn we soms wel 2 uur bezig om hem weer in slaap te krijgen. Gelukkig komt dit niet vaak voor maar er gaat nu geen nacht meer voorbij dat ik hem niet hoor. Bij ieder kreuntje of snikje van Luca ben ik wakker, helaas! Veel liefs Nataly
rond de 1 jaar.. wel weer een periode gehad dat het niks was, maar de laatste weken gaat het weer goed.
hier bij beide kindjes na een week na de geboorte.. dus bij 1 week oud en dan de eerste weken om 7 uur naar bed en dan om half 10 een kleine fles en dan slapen tot 7 uur) en na 2 / 3 maanden ook geen avondvoeding en doorslapen van 7 tot 7 uur
Met twee weken: 22-5 Met drie weken: 22-7 Nu (3,5 mnd): 21.30-8.30 In een woord heerlijk Zag ook het meeste op tegen de de gebroken nachten. ben zo'n slaapmuts. Kennelijk heeft dochterlief het niet van een vreemde. Wel petje af voor alle mama's die nog vaak hun bedje uit moeten voor hun beep!!
Hier vanaf zo'n 15 maanden. Heerlijk !! En als 'ie nu een keer niet lekker is ofzo en toch weer een paar keer wakker wordt 's nachts vraag ik me af hoe we dat in hemelsnaam zo lang volgehouden hebben
Hier sliep ze officieel door na 1 dag, 23.00 tot 6.00 Maar met 4 weken sliep ze van 22.00 tot 7.00 En vanaf 3 maanden was het van 20.00 tot 7.00 met een voeding om 22.00. En sinds een paar dagen is het van 19.00 tot 8.00 zonder late voeding. Ik ben dus zo'n geluksvogel.
Hier Manolito na 6 weekjes en Lorenza na 3 weekjes, maar zij heeft eigenlijk altijd goed geslapen als ze wel 's nachts kwam de 1e 2 weken kwam ze om 5 uur. Ze slaapt al vanaf 3 weekjes van 21.00 tot 08.00 's morgens. Hier ook geluk gehad.
Momenteel word Gijs vroeg in de ochtend eens wakker, vaak ligt ie dan boven de dekens.. Even een knuffel van mem en weer lekker ingestopt in bedje, speen in de mond en nog even slapen tot een uur of 8. Gijs slaapt eigenlijk vanaf een week of 6 al goed door.
Al met 6 weken. Soms wordt ze nog wel eens wakker 's nachts. Maar over het algemeen slaapt ze van 12 tot half 9. Heerlijk!