Mijn lieve broertje moet maar liefst 200 personen intervieuwen. Nu dacht ik alle beetjes helpen: dus als jullie bijgaande vragenlijst willen invullen en naar mij willen mailen is hij harstikke blij (duurt ongeveer een kwartiertje). http://www.thesistools.com/?qid=52864&ln=ned Mijn emailadres is: maartjejoris@home.nl, waar je de enquêtes naar toe kan sturen!
Ben er ook aan begonnen. 't Is wel een lange lijst, hoor. Hoeveel onderdelen heeft het? Ben namelijk nu bij 10, maar ik zie nog geen voortgang. Ik zal 'm in iedergeval zsm doorsturen . Groetjes, Maine
Heb net de enquette afgerond, maar het wordt gelijk doorgestuurd. Ik snap dan niet helemaal wat je bedoelt om 'm naar jou door te sturen... Groetjes, Maine
Hier wordt hij ook gelijk doorgestuurd..dus weet niet of hij nu automatisch bij jou komt. Vond het trouwens wel een hele saaie hoor ' Ben het dan halverwege zo'n vragenlijst wel zat,maar heb hem geprobeerd naarwaarheid in te vullen
He ik heb hem ingevuld en toen ging de pagina vanzelf sluiten. klopt dat, kan hem ook nergens heen versturen ofzo?
Gedaan.....best wel een lange lijst.... 15 vragen totaal met sommige erg lange vragen. Maar goed weer, 1tje minder voor je broertje
Ik heb hem ook ingevuld. Pff. Bij 10 was ik er wel een beetje klaar mee. Gelukkig waren de volgende 5 vragen erg kort. :-D In ieder geval weer eentje erbij.
Ik begrijp jouw emailadres ook niet, heb hem via internet verstuurd. Ik vond de vragen maar wat raar, wat weet ik nou van buitenlandse producten en het effect op de werkeloosheid? Efnin, toch ingevuld.