Wie van de meiden heeft de proefverpakkingen uit de babydoos van Nutrilon 2? Wij moeten binnenkort weer een provocatietest doen ivm KMA. En daar moeten we dan gewone opvolgmelk voor gebruiken. We hebben de test nu al 2x moeten doen en elke keer moeten we een pak Nutrilon kopen en gebruiken we een paar schepjes en dan kan hij er weer niet tegen en moeten we een heel pak weggooien, dat is zonde. Vandaar mijn vraag of iemand toevallig die zakjes nog heeft. Ik wil er wel wat voor geven ofzo hoor.
Heb nog wel een proefzakje Nutrilon griesmeel melkpap vanaf 6 maand Houdbaar tot 17-11 2010 Het is glutenvrij staat erop
Ik zoek de gewone opvolgmelk, die zakjes uit de babydozen. Ik weet niet of er voor een provocatietest griesmeel gebruikt mag worden, denk het niet.
Ik heb van die kleine pakjes met kant en klare babymelk gekocht bij de supermarkt, 250 cc zit erin, misschien is dat anders een idee?
Ik heb wel intresse in de zakjes, de test moet ik zelf thuis doen. Eerst 1 fles met maar 1 schepje nutrilon en dan zo verder.. Meiden die die zakjes nog hebben, wat willen jullie ervoor hebben? Je maakt mij er heel blij mee Anders moet ik straks weer een hele doos weggooien. Maar stiekem hoop ik dat Mitchell er weer tegenkan en van zijn KMA af is. Maar goed dat is nog even afwachten. Ik heb evt Nutricia kortingsformulieren met streepjescodes, als je hem instuurd krijg je 5euro op de nutricia site korting. En anders evt iets anders, zeg het maar.
Ben je mal, die stuur ik gewoon naar je op. Julian ligt nu te slapen dus ik kan niet kijken (zitten ergens in een mandje in zijn kamer) maar volgens mij waren die datums nog goed.
Oh dat wist ik niet dat ze ze ook los verkopen Sorrie, vandaar dat ik ook vroeg om de zakjes hier... Maar misschien de meiden die er niks mee doen.. Natasja: Zou super zijn meid, ik pb je straks mijn adres wel even
Ze verkopen ze niet los, maar wel per vijf...maar je wilt er vast meer dan één, toch? En als er mensen zijn die er toch niets mee doen, dan is dat natuurlijk ook handig. Kun je ze ook nog per stuk kopen als je dat wilt.