Mijn beste maatje heeft te horen gekregen dat ze in januari geen baan meer heeft. Wat kan ik voor haar doen? Luisteren heb ik al gedaan, en nu wordt het tijd om haar iets heel erg leuks te geven. Iemand een idee?
ik weet niet waar ze van houdt? toen ik een dipje had wel s kreeg ik een taartworkshopje aan huis, dat was zó leuk!
Ze is wel een type wat van mooie spullen houd Dus pandora, maar dat bedeltje heb ik al eens gegeven. (dus niet origineel meer)
mandje met lekkere dingen. Bijvoorbeeld lekkere kaasjes, chipjes en... diverse dipsausjes.. Want met een sausje wordt alles beter Of een pakketje met allerlei lekkere chocolaatjes ofzo. groetjes van Hamtaro
Wow ten eerste wat lief dat je dat doet voor haar!!! Als ze van mooie dingen houdt, misschien iets van oorbellen of ketting ofzo? Hoeft niet perse duur te zijn. Of neem haar mee winkelen en haar dan iets uit laten zoeken wat ze mooi vindt?
Echt super lief van je om dat te doen!! Maar iets in de trant van een workshop (taarten decoreren is tegenwoordig helemaal in). Maar het ligt natuurlijk ook helemaal wat voor type het is niet iedereen houdt daarvan
Ik heb in de tussentijd nog een andere vriendin opgetrommeld!!! Dus samen hebben we 50 euro te besteden voor haar. Ik heb sinds kort de Loreal oogschaduwstift, die vindt zij geweldig. Die ga ik al halen = 15 euro. Verder zie ik heel veel leuke tips staan.. en daar ga ik zeker even naar kijken. Ze voelt zich klote, en das ook heel erg normaal! Heb je ergens kei lang gewerkt, gaat het bedrijf sluiten. Tja, en dan moet je als vriendin wel ff oppeppen. die chips is een leuk idee, ze houdt van Buggles met kruidenboter (bah) haha.