Hallo, vanmorgen de babydoos van het Kruidvat opgehaald... Leuk! Maar ben erg benieuwd naar wat er bij andere inzit, ik hoorde namelijk diverse verhalen... Willen jullie eens opschrijven wat er bij jullie inzit/zat? Groetjes Kim.
Ik heb die zwangerschapsdoos van Etos vorige week opgehaald. Er zaten Zwitsal doekjes in, slabbetje, badthermometer, 3 luiers, klein potje sudocreme, bandana voor de baby en verder enkele tijdschriften van maanden geleden, folders etc etc.
Volgens mij komt de kruitvatdoos qua inhoud heel erg overeen. Bij mij zat er een klein pakketje proefluiers in, een speen, een blauw bewaardoosje voor poedermelk (dacht ik), een monstertje borstencrème van zwitsal, een klein flesje van iets van natusan en een een tijdschrift. Ben benieuwd of het overeen komt!
mijn vriendin had alleen een speen, zo`n bewaardoos, een klein proefflesje natusan, en een zakje borstcreme. dat was het. ik haal hem van de week op, ben benieuwd wat er in zit
Wanneer kregen jullie bericht van het Kruidvat. Heb nog niets gehoord... ook niet van de blijde doos trouwens...
Ik heb van de etos al wel maar er zit lang niet zoveel in billendoekjes, klein potje sudocre een slab en wat boekjes. Ik ben benieuwd wanner ik hem bij de kruitvat en prenatal kan gaan halen.
ik ook niet, volgens mij krijg je een oproep voor die dozen in de 7e maand.. dus waneer precies weet ik niet..
Ik heb de doos van Etos, Babydump en Prénatal gehad.... Gister mocht ik die van de Kruitvat ophalen, maar wat valt die dan vies tegen hey! Maar goed alles is leuk mee genomen dus ga verder niet klagen!
Oh, bij mij zat dat er niet allemaal in hoor. Ik had geen badthermometer en ook geen bandana. De rest wel. Weet eigenlijk niet wat er dan wel in zat ter vervanging. De doos van het kruidvat mag ik op gaan halen. Ben benieuwd! Van prenatal nog geen bericht gehad.
Ik heb de doos van de etos ook al, die had ik besteld tijdens mijn vorige zwangerschap, die helaals eindigde in een miskraam. Ik die doos afgezecht en kreeg wel een brief dat ik hem moest ophalen, maar ik dacht dat do eik gewoon niet. Komen ze hem thuis bezorgen, over lullig gesproken. maar er zat inderdaad niet zo heel veel in. die doos van prenatal heb ik ook al. ik heb hem een tijdje gelden besteld en normaal krijg je die inderdaad met 7 maanden, ik had hem alleen al met 1.5 a 2 maanden in huis. aan deze doos heb je echt heel veel. de kruidvat doos heb ik besteld maar die krijgf ik nog wel en heeft de babydump ook een doos en kan je die ook bestellen op het internet? gr tascha
op internet kun je bij babydump een broshure bestellen, dan krijg je een boekje thuis en een paar babysokjes, in dat boekje zit een bon waarmee je de doos kan ophalen bij de babydump.
Helemaal mee eens, vandaar ook de start van een nieuw bericht... Ik dacht eigenlijk dat er iets miste in de doos, zo ligt was ie... Ik schaam me zelfs een beetje om dat te zeggen, mijnverontschuldiging hiervoor... Groet Kim
Ik dacht dat bij de doos van Etos, daarna zo'n vertegenwoordigster thuis kwam, maar dat is niet zo...? Groetjes
Hoi Hoi Volgens mijn verschild het per provincie : want ik had ook geen termometer. Die van etos vond ik ook mee vallen, maar ja je krijgt het maar Die van prenatal vond ik wel leuk even kijken of ik het allemaal nog weet Zo'n bewaar doos voor poep doekjes. De doekjes zaten er ook bij. Een leuk bewaar doosje voor de melk poeder. Een speen met iets van I love mama en een flessen speen. Een paar zalfjes, info blaadjes. Tijdschrift, luiers, Een mutje. ja en er zal nog wel meer in hebben gezeten ik weet het nu even niet De doos van kruitvat heb ik alleen nog niet : Liefs Manon.
Zat er bij mij ook in, vond het heel erg tegenvallen. Etos zat nog meer in en de Prenatal doos is daarentegen TOP !
Yep, gisteren de doos opgehaald, en dit zat er bij mij ook in. De bewaardoos is trouwens van friso voeding, dus niet voor doekjes of zo. En ipv borstcreme had ik een luier. Ik vond het erg tegenvallen, maar mocht niet zeuren van mijn vriend.....hoe zat het ook alweer; je moet een gegeven paard niet in de bek kijken