Ik wil graag wat vragen misschien rare vraag. Ik heb me een hele tijd geleden aangemeld voor wat babydozen, zo ook bij kruitvat. Tot op heden heb ik nog steeds geen bericht gekregen om de doos op te halen. Ik heb ze al een paar keer een email gestuurd maar kreeg geen reactie. Heb opnieuw een kaartje ingestuurd maar ook geen reactie. Wie heeft hier ervaring mee. Groetjes sandra
ten 1ste rare vragen bestaan niet ik had ook verschillende aangevraagd of een vriendin van me trouwens kruidvat is erg laat kreeg toen te horen dat ze achter lipen met de verwerkingen wat misschien nu ook wel het geval is etos heb ik nooit bericht van gehad prenatal wel maar ook na de bevalling pas geloof dat Caitlin al een mnd of 3 was toen ik bericht kreeg van ze felicitas zou langs komen maar heb ik nooit gezien dus je ziet je bent niet de enige waarschijnlijk zijn der wel meer meiden zie onderwerp "gratis" http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=36
Ik probeer ook een email te sturen naar dit adres info@geschenkendoos.nl maar zodra ik hem verstuurd hebt krijg ik een mail dat die niet is afgeleverd