ik had een vraagje. ik heb laatst een zak snoep gehaald bij de jamine..dus ook drop.. ik heb gelezen dat je matig drop mag eten wanneer je zwanger bent.ik heb gisteren dus die hele zak snoep en drop opgegeten..er zat zeg maar 2 handjes vol drop is mijn vraag is is het schadelijk?
Hoi, Nee hoor drop is niet schadelijk. Alleen als je een hoge bloeddruk heb kan je ze beter laten liggen. Ben gek op drop en eet ze ook gewoon als ik er zin in heb. Een paar per dag kan geen kwaad. Groetjes
ik ben ook gek op drop en eet nog steeds geregeld flink wat drop. Mijn bloeddruk is verder goed. Dat is het enige wat drop kan doen, dat je bloeddruk te hoog wordt.
Ik las laatst dat als je 150 gr drop per dag (!) eet dat je dan moet gaan uitkijken. Nou ik weet niet,maar dat vind ik toch heel wat.
het is voornamelijk slecht bij een te hoge bloedruk. heb je hier geen last van kun je gerust zo af entoe een handje drop eten. ik had een lage bloedruk en dit vond ik niet erg want was supper verslaafd aan drop en salmiak
Ik ben ook dol op drop en mijn bloedruk is goed. Ik heb aan de vk gevraagd en het was geen probleem om drop te eten, tenminste als je bloeddruk goed is.