Ik vond de dozen ook niet echt de moeite waard, maar toch is het leuk om zoiets te krijgen. Heb inmiddels de baby-doos van Etos en ook daar was niet echt iets interessants bij. Let wel op: iedereen weet je maandenlang te vinden, want je gegevens worden bekend bij alle baby-aanbieders (Pampers, Nutricia, babyzaken etc.) Lijkt leuk, maar iedere week dezelfde folders in je bus en mailtjes waar je niets mee doet, zijn best irritant. Tenminste, dat vind ik.
ik heb die van de etos t eerste gehad.vondt m wel aardig... nou kreeg ik vorige wk via de post nog een keer die doos..haha met een brief dat ik m niet opgehaald had en ze ervan uit gingen dat ik geen tijd had ervoor...hihi nou mooi...zat alleen in die 2e een speen die in de 1e niet zat.maar heb nu toch 2 van die zwitsal dingen ...mooie een voor thuis en 1 voor bij mn oudrs thuis...ik heb zoiezo dingen die in die doos zaten die ik dubbel had en niet wou in de doos laten zitten en wat dingen bij gedaan en aan mn ouders gegeven haha vonden ze wel leuk... en die van prenatal vondt ik wel leuk hoor.... en babydump zaten 2 rompertjes in en heb je tochnodig dus wel leuk... maar die van kruidvat...haha...ik ging m halen en heb gelijk ff gebeld naar ze om te vragen wat er normaal in zit omdat we dachten dat ie al half leeg was...maar dat hoorde zo....vondt m zo kaal dat ik n mailtje naar ze gestuurd heb dat ik er niks aan vondt. jaja ik weet t.je krijgt t en je moet met alles wat je krijgt blij zijn. maar zeg nou zelf....als er staat in de advertentie " Een feestelijk pakket, vol informatie, kortingsbonnen en proefverpakkingen van Kruidvat huismerk en andere bekende merken. Speciaal voor jou en je baby, om gratis uit te proberen!" dan denk je toch wel dat je er wat aan hebt. maar nu zat er 1 flesje in en 1 likje zalf in n zakje,luier.en een bon dat je een fles gratis kreeg...maaar,....dan moet je er wel eerst een kopen voor je dat krijgt.. maar goed je krijgt t maar....