Hoi, Mijn ventje is 5 maanden (7,5 kilo) en kijkt tv en drinkt zijn flesje voor de tv in zijn wipper. Hij kan nog niet goed los zitten en ik zijn kinderstoel zitten in nog niet echt een succes, die kan wel plat trouwens, maar is zo hoog! Zijn wipper heeft geen schommelstand , maar Ryan kan al zo hard met zijn beentjes op en neer slaan dat hij met wipper en al door de huiskamer gaat. Ik kan erop wachten totdat hij omvalt met wipper en al. Ik ben op zoek naar een fijn stoeltje/wipper die wat meer gewicht aankan. Ik zag de Fisher-Price `Bentwood Studio Rocker` op internet. Heeft iemand hier ervaring mee die ook een heerlijk druk kindje heeft dat niet stilzit. Of heeft iemand misschien een ander stoeltje/wipper die helemaal het einde is.....Ik hoor het graag. Groetjes
Hoi, ik heb de concord rio, toen bij de babydumo gekocht, al zijn ze er nu uit geloof ik. Stevige stoel, maar denk ook tot 15kilo. Je kan ook al een kinderstoel kopen en dan met kussen opvullen tot hij stevig zit, maar zeker in het begin kan hij dat niet lang vol houden natuurlijk. Wij hebben een hoekbank en ik wilde timo nog wel in de hoek zetten met een kussen achterin zijn rug en het voedingskussen om hem heen, dan bleef ik wel naast hem zitten. Je kan hem ook op zijn buik tv laten kijken (zal hij niet leuk vinden) is ook een goeie oefning om zijn hoofd te laten optillen, eventueel met een opgerolde handdoek onder zijn borstkas, dan is het makkelijker in het begin. Succes! Miek
Ik heb de nuna leaf en ben er heel tevreden over. Mijn mannetje is ook lekker druk, maar dit stoeltje is zwaar en stabiel. Als ik het goed heb is deze stoel bruikbaar tot 3 jaar.
wij hebben de gewone wipstoel van bambino echt een heel simpel ding van de kruitvat en nog een extra wipper van topmark van de babydump ze is nu 8.5 kilo en zit er nog steeds in voor de tv. t mag officieel niet meer want de wippers zijn maar tot 6 maanden maar goed zolang de stoel haar houd vind ik t prima. ze kan zelf heel goed zitten hoor maar dit is net ff lekkerder voor haar