Hallo, Weet er iemand of je van babydump, als je online besteld hebt, een mail krijgt wanneer het pakket verzonden is ofzo? Heb vorige week dinsdag besteld, s'avonds via overschrijving in de bank betaald, maar bestelling nog niet ontvangen. Ook heb ik geen mail gehad ofzo dat pakket zou verzonden zijn (wat bij vele webwinkels wel het geval is) Ben wel van Belgie dus weet dat het wat langer duurt, maar ben echt ongeduldig nu.. xXx
kon mijn verhaal zijn!! Ook dinsdag besteld en betaald. gister maar achter gebeld en er was inderdaad iets misgegaan. had vandaag de bestelling in huis!
Heb bij de babydump nooit online besteld. Heb dat in de winkel gedaan. mijn moeder wel en kreeg ook een mail dacht ik
Raad eens wat ik net in mijn mailbox ontvangen heb..... De mail van babydump dat mijn pakket afgeleverd is bij het depot van Bpost! Een van dees dagen zal het dus toekomen..... Bedankt voor jullie reacties
Wat relaxed dat jullie allemaal een mail kregen. Ik kreeg geen bevestiging van de bestelling, geen mail dat we betaald hadden en gene mail dat het pakket verzonden was. Na drie keer bellen en drie keer hetzelfde verhaal dat de betaling niet was gematcht met de bestelling kregen we hem eindelijk in huis.
Hier ook altijd mail, eerst bevestiging bestelling en vaak volgende dag verzendbevestiging met track en tracé code, die mail kreeg ik vaak s morgens en dan nog had ik het s middags in huis
Ik kreeg de mail ook altijd als het pakket al bij mij was. Komt misschien ook omdat het voor 15.00 besteld volgende dag in huis is en daardoor de tijd soms kort is om een mailtje te sturen.