Babydump, betrouwbare winkel?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door juenco, 18 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Tja.. wij zijn er 17 jan dit jaar al geweest en toen de boel besteld.. De verkoper kwam zelf met leverdatum 5 mei aan zetten.. Welke door het kantoor verschoven is naar 21 mei, omdat de babykamer niet geleverd kon worden..

Aan ons heeft het niet gelegen.. Ze doen hun best maar ff nu.. Ik wil t voor mijn verlof allemaal in orde hebben en ook niet iets van een leenbedje..( vind t een niet-fris idee..)

2. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Wij zijn erg tevreden over de baby dump. Wij hebben er o.a. onze kinderwagen gehaald, de maxi cosi mura 4, en dit scheelde ruim 100 euro met anders winkels (helemaal compleet met kinderwagenbak enzo). Ze hebben 'm netjes vorige week thuisgebracht (tussen 11 en 14) en alleen de parasol wordt nog nagezonden, waar ik een paar uur na het leven van de kinderwagen al netjes over werd gebeld om een week af te spreken waarin deze met de post wordt nagezonden.

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Goeie ervaringen Babydump: kamertje besteld in Zwinderen en keurig op tijd geleverd. Ook met een internet bestelling geen problemen gehad. Kleine maar wel mooi winkel (drents boerderijtje)

4. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik weet niet of de babydump betrouwbaar is, heb er nooit iets besteld. Maar we vonden de kamertjes daar wel belachelijk duur. Het had in elk geval niks met dumpprijzen te maken ;) . WE zijn uiteindelijk heel goed geslaagd bij Gardo.

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hier komen ze a.s. maandag tussen 7 en 10 uur, dus hier gelukkig wel een indicatie.

Tot nu toe alleen nog maar lof over Babydump. Snelle en nette service! Super!

Groetjes,
    Josien

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik krijg woensdag zo'n beetje onze complete uitzet van de babydump geleverd. Heb een hekel aan overal iets anders vandaan halen (ben een gemaksshopper haha). Dus ik ben benieuwd... krijgen kamertje, box, maxi-cosi, wagen, matras, bad, standaard, tummy en alle losse dingen die erbij horen. Hoop dat t in orde is. Maar tot nu toe echt goeie service gehad bij BD!

7. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    #27 Karel1978, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
    Wij zijn afgelopen zaterdag bij de babydump in Eindhoven geweest. Geweldige winkel, en deskundig personeel! Zeer klantvriendelijk.
    Omdat we een tweeling verwachten hebben we op alle 2de dezelfde artikel 15% korting gekregen. Normaal is dat alleen op de duurdere dingen, zoals maxicosi. Nu dus op alles! Ook de lakentjes etc.

Ze probeerden ons helemaal niet de duurste spullen aan te smeren, maar dachten mee omdat het met en tweeling toch al snel in de euro's kan oplopen!

Een adaptor voor de kinderwagen hadden ze niet meer en die wordt netjes opgestuurd...
    Wij zijn dus heel tevreden!

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Ik ga deze week eens kijken in Eindhoven, ben nu ook wel nieuwsgierig :)

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier ook echt niets dan lof over de babydump. Wij hebben toen ik zwanger was van Milan, door omstandigheden 't kamertje pas besteld met 30 weken. De levertijd was 12-14 weken, maar toen wij ons verhaal uitgelegd hadden, zeiden ze meteen dat ze ervoor zouden zorgen dat we bovenaan de lijst zouden komen staan. 2 weken later kwamen ze 't kamertje al bezorgen. Heel veel andere dingen (maxicosi + easybase, box, kinderwagen, badje + alle accesoires, etc. etc.) hebben we daar ook gekocht, en nog nooit problemen gehad.

@ Karel1978: wij zijn afgelopen zaterdag ook bij de babydump in Eindhoven geweest, toevallig zeg!

10. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    goede ervaring met babydump; er zat eerst maar 1 wandelwagen-opzetstukje bij de wagen. Per post kreeg ik er 2 thuisgestuurd.
    Daarna na maanden de eettafel stoel in elkaar proberen te zetten, ontbrak de schroevenset. Gebeld en enkele dagen later lag de schroevenset in de bus. Geen toestanden of gedoe. Echt super

Deel Deze Pagina