Gisteren heeft mijn man de bugaboo omgebouwd tot wandelwagen. Ze lag nog prima in de kinderwagenbak, maar ik dacht dat het misschien wel leuk voor haar zou zijn als ze wat meer kan zien. Als ik de maxicosi op de kinderwagen heb, kijkt ze alle kanten op, ze vind het prachtig. Maar nu heb ik het idee dat ze niet helemaal lekker in de gordeltjes zit. Het stuk waar de gordels uitkomt zit gelijk met haar hoofd, en ze gaat nu aldoor op de gordeltjes kauwen. Verder zit ze er prima in...alleen die gordels vind ik een beetje raar. Moet ik nog wachten tot ze wat groter is en haar eerst weer in de kinderwagen doen? Of hoort dit zo?
Ik zou haar zolang ze nog lekker in de wieg legt lekker in de wieg laten liggen. Al weet ik dat het wel leuk is om hem om te bouwen, Je wilt weer wat ander he Mijn dochtertje vond het met 6 maanden niet meer leuk in de bak en is in de wandelwagen gegaan. Ik had in het begin de voetenzak erin (ligt ook lekker zacht) En daar kan je de gordel laag indoen. Ik had het probleem niet zolang de voetenzak erin zat.
Ja wat anders is inderdaad leuk Maar ik merk aan haar dat ze het zelf ook stukken leuker vind. In de kinderwagen verveeld ze zich en gaat ze snel jengelen. Maar is het nu niet te warm voor de voetenzak? Ik heb de voetenzak ook allang uit de maxicosi, ze lag er zo in te zweten. En ze heeft het al zo snel warm.
Ik ken het probleem zelf niet! (heb ook een bugaboo) Misschien is ze gewoon nog net wat te klein voor in de wandelwagen?
Even over de voetenzak... die zou ik nu met deze temperaturen ook niet meer doen. Word gauw te benauwd..
De voetenzak van de maxi cosi zweete mijn dochtertje ook vreselijk in. Maar in die van de bugaboo niet. En vooral nu het rond de 14 graden buiten is. Is een voetenzak voor zo`n kleintje wel lekker. Als het zonnetje schijnt en het is te warm dan rits je gewoon de bovenkant er vanaf. Zo ligt ze toch lekker zacht en heb je geen last van die gordels.