Babydump Gratis Box

Discussion in 'De babyuitzet' started by SyrianBeauty, Feb 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hallo,

Ik heb bij babydump een babykamer besteld hierbij krijg ik een gratis box t.w.v. 99,00. Maar mijn vraag is: heeft iemand deze box en wat zijn jullie ervaringen ermee? Is het een goede en stevige box?

Groetjes,

Syrian Beauty

2. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Hi, mijn vriendin had ook een kamertje gekocht, maar heeft de box geweigerd. Vond ze te gammel. Leg 50 euro bij en je hebt een vele betere box.

Je kan ook een mooie, maar vooral goede babyfoon van Philips kiezen. Die hebben zij en die is echt top! Die gaan wij ook kiezen.

3. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    Wij hadden vorig jaar ook de babyfoon gedaan bij de babykamer. Die bevalt ons supergoed! Van mijn ouders hebben we een goede, stevige bo gehad! Vond die box die je erbij kreeg ook niet echt geweldig.

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik vond de box er gammel uitzien. Ik heb de babyfoon gekozen (een duurdere versie met bijbetaling) Wat ons ook aangeboden werd is een kadobon te nemen van 100 euro voor een andere box.

5. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

May 31, 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Wij hebben ook voor een andere box gekozen. Die was inderdaad wat duurder en wat steviger. We wilden ook graag een box met een lade eronder hebben en dat had die box niet, dus die viel sowieso al af.

6. BoBam

BoBam Niet meer actief

wij hebben ook de 50 euro bon erbij gelegd en een andere box uit gekozen ja. Wel goeie actie's he!
    Ze hadden bij ons een fout op de bon gemaakt, en daar belden ze zelf achteraan, nou krijgen we nog eens 100 euro korting!

7. HammyQ

HammyQ Actief lid

Jun 8, 2007
    115
    0
    0
    Wij hebben ook een andere box genomen, voor maar een klein beetje bij die 99,- op heb je een goede box. Vond die van de actie er ook maar gammel uit zien.

8. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

Sep 20, 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    wij vonden de actie box ook te gammel. Hebben een box van Bopita van 159 euro uitgezocht, hier kregen we 15% korting op (opruiming) en nog eens 99,= die die andere box waard was.
    Dus voor een paar tientjes erbij een veel stevigere/mooiere box.

9. SyrianBeauty

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Bedankt voor jullie reacties :D Ik overweeg toch om een iets duurdere aan te schaffen dan weet ik ook in ieder geval zeker dat mijn kindje veilig ligt/zit in de box.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Hier idem, wij hebben van 't weekend met bijbetaling ook voor een duurdere box gekozen.

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    4,862
    0
    0
    Roosendaal
    nou hier even iemand die wel de gammele box in gebruik heeft :D
    wij waren erg blij deze zomaar even te krijgen!
    mn dochter is nu een jaar, en heeft m nog niet gesloopt, of is er niet uitgevallen, en de bodem zit er nog in ;) :D en de spijlen ook!
    dit even om de andere kant van het verhaal te belichten, succes met je keuze!

12. vrolijk

vrolijk Nieuw lid

Aug 12, 2007
    2
    0
    0
    hoi,

wij hebben ook de "gratis" box.
    Bevalt ons prima en ikzelf vind het met de gammelheid wel meevallen.

13. SyrianBeauty

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hmmm, dan denk ik dat ik toch maar even zelf kijk. Ik heb hem meebesteld dus als ik hem ontvangen heb ga ik hem ff in elkaar zetten (nou ja mijn man :) ) en dan even kijken wat ik er zelf nou echt van vindt. In ieder geval bedankt voor jullie reacties :D

14. jen1980

jen1980 Lid

Nov 13, 2007
    10
    0
    0
    Hoi
    Ik lees dit berichtje net, en ik las dat iemand schreef over een bon t.w.v. €50.--? Hoe kom je hier aan dan?
    Wij hebben net een kinderwagen besteld bij de dump. Kregen hier een gratis autostoeltje bij. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Alvast bedankt voor het reageren..
    Groetjes Jen

15. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Wij hebben de babyfoon gekozen...

16. SyrianBeauty

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Die waardebon van € 50.- krijg je alleen als je een baby of doorgroeikamer bij hun koopt.

Share This Page