Welk campingbedje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door HOG, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HOG

HOG Niet meer actief

Hoihoii,

Ik wil ik een campingbedje aanschaffen maar was benieuwd naar jullie ervaringen...

- welk bedje hebben jullie
    - hoe vaak gebruik je het
    - wat was je kwijt

Groetjes :)

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV

Hoi!

Ik heb nog geen ervaring met t campingbedje! Kheb er laatst wel 1 gekregen, die kwam van de blokker en was rond de 50 euro.

Mn zus heeft een kleine van 12 weken en gebruikt het campingbedje nauwelijks. Dit heeft ook wel te maken met ruimtegebrek (past niet meer in de auto :p).
    Ikzelf denk dat het wel makkelijk is als we straks op visite gaan en daar geen bedje hebben. Eerst zal ik de kinderwagen gewoon gebruiken!

3. HOG

HOG Niet meer actief

Ja, dat doen wij nu ook. Op visite gebruiken we het reiswiegje, maar dat is zo'n gedoe met sjouwen en in de auto. Haha maar als ik jou nu hoor dat dit ook veel ruimte inneemt met vervoer...

4. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    wij hebben de travelcot, neemt weinig ruimte in en is makkelijk op te zetten. Inklappen moet je even doorhebben maar dan is het ook makkelijk.
    Maar de eerste 5 - 6 maanden hebben we toch voornamelijk de bak van de kinderwagen gebruikt.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb een koelstra campingbedje met extra opvouwbaar matras.
    Hij vouwt heel makkelijk in en uit omdat hij met een draai systheem werkt en niet zoals andere bedjes met druk knoppen.

Wij gebruiken hem meestal als we ergens op visite zijn of een verjaardag hebben. Toen we op vakantie waren heeft hij er ook 2 weken in geslapen.

6. Herah

Herah Lid

1 sep 2010
    48
    0
    0
    Wij hebben het babybjorn bedje en zweren erbij! Hij staat super stevig, steviger dan de bedjes die een paar cm van de grond af staan. Onze dochter van ruim drie slaapt er nog steeds wel in als we ergens logeren. Hij is alleen wel een van de duurste, maar ik vind'm het geld zeker waard!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Is ook een hele goede idd. Doordat de poten schuin staan staat hij heel stabiel. Iedereen denkt dat hij heel klein is maar hij is maar net 10 cm korter als een gewoon campingbedje. En hij is super licht, dus ook een hoop minder gesjouw.

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben bij mijn ouders een koelstra bedje staan en zelf gebruiken we er eentje van prenatal.. Vind de koelstra wel makkelijker met in en uitklappen..

9. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij hadden van xadventure een campingbedje. heerlijk ding. lichtgewicht. en hij had 2 standen.

ook had hij een ding wat je op de bovenkant kon klikken zodat je je kleintje kan verschonen. wij hebben er 90 voor betaald toen.

10. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik heb er veel geprobeerd maar ik vind ze allemaal moeilijk in en uit te klappen. Op koninginnedag kun je ze makkelijk kopen voor 10 euro (of minder). Ze zijn allemaal van plastic dus makkelijk schoon te maken.

11. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Deze hebben wij ook en ook al wordt hij niet veel gebruikt: wij zijn er zeer tevreden over! Vooral de extra voorzieningen als het verschoningsopzetstuk (een minicommode op je bedje) en het verhoogde slaapgedeelte als ze nog heel klein zijn: ideaal.

Hij gaat bij ons mee als we ergens op visite gaan en op vakanties als wij er niet zeker van zijn dat er een geschikt bedje aanwezig is.
    En aan het eind van de zwangerschap heeft hij hier een tijdje in de woonkamer gestaan, zodat ik de oudste makkelijk kon verschonen en niet steeds met de uk naar boven toe moest.

Er zit een handige opberg/draagtas bij. En dat in en uitklappen is een kwestie van een/ twee keer toen. Ik heb hem binnen 30 seconden opgezet of in elkaar geklapt.

12. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Pluutje bij ons werd hij ook als box gebruikt idd. de luiers ed had ik in de opbergzak aan de zijkant dus ik hoefde ook niet steeds omhoog.

13. mama van Kyano

mama van Kyano Actief lid

31 aug 2009
    137
    0
    0
    wij hebben er 1 van het kruitvat met een los matrasje van de ikea. ideaal ding. het eerste half jaar hebben wij het bedje op onze slaapkamer gebruikt voor 's nachts. (gaf borstvoeding) overdag sliep Kyano in zn eigen kamer/bed.
    nu wordt het campingbedje gebruikt voor logeerpartijtjes bij opa en oma/ weekendjes weg.

wat ie kostte... geen idee.. niet veel iig :)

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.152
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben net een koelstra gekocht. Het opzetten en inklappen gaat prima. Ik denk dat het ritsvak straks wel makkelijk is, zoat hij er zelf in en uit kan kruipen. Ik merk dat het toch wel zwaar is om zo diep te tillen.

Zo'n travelcot leekmij ook wel wat, maar ik heb veel reacies gelezen over kinderen die met tent en al omrolden. We heben dus gekozen voor veiligheid ipv gemak.

Waarschijnlijk zullen we hem niet heel vaak gebruiken. De opa's en oma's hebben zelf bedjes en de oom waar we het meest komen ook.

Deel Deze Pagina