nadeel vind ik wel dat je de maxi cosi cabriofix dan niet mag uitzoeken. heb het wel gevraagd om evt. bij te betalen, maar dat mag dan weer niet.
Ik ben ook tevreden over de babydump. We hadden de bugaboo cameleon gekocht voor de oude prijs(werd netjes door de medewerker verteld dat bugaboo de prijzen omhoog ging doen we dachten het zal wel een verkoop praatje zijn maar dat was dus niet een paar weken later was ie van 770 naar 910 gegaan)alleen toen kreeg je er geen maxicosy bij en nu wel. Ik gebeld naar de babydump en ik kon ook nog een maxicosy erbij krijgen maar die had ik al gekocht bij hun. Toen kreeg ik de korting wat de maxicosy kost. Heel netjes vond ik. Ja ze hebben idd laagste prijsgarantie maar het moeten wel de zelfde voorwaarden zijn. Ik had dat idd met de mamamazzeldagen toen was de wagen bij de prenetal goedkoper. Alleen bij ons zat er een extra bekledingset bij en bij de prenetal niet. Ik kon de korting wel krijgen maar dan zonder bekledingset en ik moest het gelijk betalen de wagen. Dus toch maar bij de babydump gekocht.
Ik had de bugaboo eind november via de website besteld, toen zat er een actie bij dat je de maxi cosi citi sps er gratis bij kreeg. Paar maanden later zag ik dat de actie veranderd was en kon kiezen tussen de maxi cosi citi sps en cabrio fix en nog een andere merk. Ik heb meteen een e-mail gestuurd met de vraag of ik ipv de maxi cosi citi de cabriofix mocht hebben. De dame aan de tel vond het geen probleem en ik mocht nog eens uitkiezen in welke uitvoering ik de cabriofix wilde hebben.
Hier positiever ervaring met baby-dump. Wij hebben de kinderkamer gekocht en hier kreeg je een gratis box bij. 2 weken terug zag ik dat er ineens een textielcheque van 50 erbij zat. ik gebeld en gevraagd of ik die ook kreeg, als ik met de bon langs kwam kreeg ik de textielbon alsnog erbij...
WIj hebben hele goede ervaringen met de Babydump. Alles daar besteld en totdat ons kindje geboren is, krijgen we gewoon alle kortingen die tot die tijd nog komen op al reeds aangeschafte spullen. Ik vind het een hele goede service, nooit problemen gehad met hun garanties. Liefs
Ik heb hele goede ervaringen bij Babydump. Bij de Teutonia kinderwagen zouden we een gratis MaxiCosi City krijgen, maar bij een andere winkel zouden we een Cabriofix krijgen. We moesten er wel even over doorgaan, omdat we er geen bewijsje van hadden meegenomen en ze daar niet op internet konden kijken, maar uiteindelijk kregen we hier ook een Cabriofix erbij. We mochten er zelf een uitzoeken. Later nog een parasol bijbesteld van 49 euro die elders 45 euro was. Even gemaild, en ze hebben er 40 euro van gemaakt. Tot slot een Babyfoon van 119 euro, die ik elders voor 88 euro zag. Daar hebben ze toen 85 euro van gemaakt. (Philips SCD530) Ik wil nog wel even wat zeggen over de kortingen. Bij de ene winkel krijg je een MaxiCosi bij je kinderwagen, bij de andere winkel een percentage uitzoekkorting. Bij Baby Superstore in Sliedrecht kon je kiezen voor een MaxiCosi of 15% uitzoeken, wat qua prijs hetzelfde was in ons geval. Dan kan je niet verwachten dat ze bij de Babydump een MaxiCosi erbij doen én 15% korting. Niets is écht gratis natuurlijk, dat lijkt me logisch. Zelfde verhaal bij babykamers.