Babydump of Babypark??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door AppleBlossom, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AppleBlossom

AppleBlossom Actief lid

29 sep 2011
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie voorkeur? Ken beide niet, maar ga morgen een dagje met mijn vriend shoppen voor de kleine! :D
    En we moeten voor beide een stuk rijden en combineren kan niet...

2. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik vind Babypark een fijnere winkel dan Babydump. Hier zitten ze allebei in de buurt, maar ik ga altijd naar Babypark als ik wat nodig heb. In Kesteren zit ook een budgetpark. Daar hebben ze showroommodellen en oude collecties te koop. Dit hoort bij Babypark, zit er ook tegenover.

3. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Ik heb geen voorkeur. Vind ze beiden even fijn en heb ook even goede ervaringen bij beiden.
    Enige winkel die ik echt niks vind is de babyplanet.... ik vind het daar niet prettig winkelen... maar dat is gewoon gevoelsmatig, niet dat ik daar ooit een negatieve ervaring mee heb gehad hoor.. maar voel met altijd ongemakkelijk als ik daar de winkel in stap.

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik vind dat Babypark wat meer assortiment heeft en ook wat apartere kamertjes. Zij hebben bijv. ook een exclusief lijn van kamertjes ed. Maar 't is maar net waar je zelf naar op zoek bent, qua kortingen ed kom je bij beide gelijk uit. Heb dat bij mijn zoontje berekend :D

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik vind babypark duur. Babydump heeft leuk spul met laagste prijs garantie en echt een super goede service dus babydump heeft zeker mijn voorkeur.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Om te winkelen (dus vooral veel kijken en vergelijken) zou ik zeker naar babypark gaan. Ze hebben mooiere winkels en een groter assortiment.
    Maar als je dan je keuze gemaakt hebt, raad ik je aan even verder rond te kijken of je niet ergens anders hetzelfde kunt kopen voor (veel) minder geld. Je kunt ook altijd onderhandelen; dus zeg niet meteen ja als ze je voorlezen hoeveel het kost vanaf het kaartje :p

Babypark heeft trouwens ook een outlet, met showroommodellen. Daar kun je voor weinig, mooie spullen kopen en direct meenemen.

7. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

waar is de outlet van babypark? daar ben ik nog nooit geweest....

8. AppleBlossom

AppleBlossom Actief lid

29 sep 2011
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, dank jullie wel!

9. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    In Kesteren zit tegenover Babypark de Budgetpark. Dat is de outlet

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

babypark heeft veel meer, maar is duur!! ze zeggen goedkoop te zijn maar ik heb al meerdere producten daar teruggebracht omdat ze elders veel goedkoper waren. speelgoed scheelde vaak 3-10 euro pst!!

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    Ik zou zeggen babydump, vind babypark een rot winkel. slecht advies en nog een beroerdere service! (wij zijn geweest bij babypark wormerveer)

12. inge73

inge73 Lid

13 jul 2010
    56
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij zijn in beide winkels geweest. Babypark (Veldhoven) heeft onze voorkeur. Goede uitleg, verschillende prijsklassen laten zien, verkoper herkende ons de volgende keer ook nog (was bij babydump niet), enz.
    Maar goed het blijft ieder zijn eigen voorkeur.

13. HappymetBaby

28 dec 2011
    6
    0
    0
    Enschede
    Wij hebben alles besteld bij babydump. Het wordt pas in mei 2012 geleverd en gemonteerd, maar tot nu toe zijn we blij met de service. De spulletjes in het gratis babydump babypakket zijn ook wel de moeite waar: eetlepeltjes, drinkflesje, rompertje, slabbetje, etc.

14. misa

misa Niet meer actief

Ik vind babydump beter. Maar puur omdat ik babypark eeeeeerg groot vind en ook veel duurder!

15. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

babypark is leuk om te kijken.
    Maar wat ik in mijn omgeving hoor en zelf ook heb meegemaakt, is de service daar slecht.
    vooral vriendin van mij had voor 6000 euro gekocht, had over een artikel een klacht, gegrond. (kinderwagen al erg snel kapot)
    En werd gewoong ezegd dat ze te wild mee was omgegaan.
    (ze heeft hekel aan wandelen en de kinderwagen was echt nog in nieuwstaat en kon je ook echt zien.
    en ze is zo naar huis gestuurd.
    vond dat best erg slechte service!

16. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Moet wel zeggen dat ik me een beetje verbaas over dat hier wordt gesteld dat babypark duur is. Dat is dus echt niet waar, qua meubels, wagens ed dan (qua kleding en speelgoed weet ik het niet). Heb namelijk bij aanschaf van alle spullen voor mijn zoontje uitgebreid vergeleken en Babypark is dus echt niet duurder dan Babydump. Qua kortingen kwam ik bijna hetzelfde uit, behalve voor de wagen, die was bij Babydump duurder. Maar het verschil was minimaal. Wij hebben ook prima service gehad. Zelfs na ruim anderhalf jaar, toen de wagen een defect had werd dit gratis en direct opgelost.

Het is ook maar net wat je koopt hè? En ze hebben inderdaad ook heel voordelig showmodellen te koop. Mooie kamertjes voor weinig geld.

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hier een goede ervaring met Babypark. Wij zijn in de vestiging in Wormerveer geweest en vond t een mooie, grote winkel met groot assortiment en hele goeie service, ze namen echt de tijd om alles uit te leggen enz, heel fijn!

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    100% de babydump. Ik heb z,n slechte ervaringen met babypark we zijn daar echt schandalig behandeld. We hadden een verkoopster die geen antwoord kon geven op simpele vragen zoals garantie nou toen ik vroeg om iemand die er wat meer verstand van had werd ze boos en liep ze zo weg??? Nou dan ben je bij mij aan het verkeerde adres hoor pffff ga daar echt nooit meer naar toe. We hadden een leuk kamertje gezien van 500 euro maar de kwaliteit konden ze niet garanderen.

We zijn toen naar de babydump gegaan daar hadden we een kamertje van 570 wat echt een super kwaliteit is en z,n goede service

19. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

18 apr 2011
    300
    0
    16
    Werk als begeleider met jongeren met LVG en ernsti
    Overijssel
    Hier nog een babydump-er!

Fijne winkel, groot genoeg en goede service!
    Bij babypark liepen, toen wij daar waren, alleen maar van die jonge grietjes rond die te beroerd waren je vraag te beantwoorden. En nog zo iets doms! Is het zondag, wil je lekker vanachter je computer een beetje researchen naar prijsverschillen tussen die twee... is de BabyPark-website offline vanwege geloofsovertuigingen. Ik heb niks tegen het geloof, maar gaat je site offline gooien elke zondag niet een beetje ver? (weet niet of dat nu nog zo is. maar een paar maand terug nog wel.)

20. Baco

Baco Actief lid

24 jul 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allebei goede ervaringen.....

Zo bestel ik veel kleine dingetjes online via babydump.

We hebben onze kinderwagen weer gekocht bij babypark, goede service omdat de zonnekap niet goed werkte van de mc.
    Geen gedoe en een goede omruiling.

Wat winkel betreft is babypark mooier, ruimer etc. Maar doordat het weer zo groot is zie je op een gegeven moment ook helemaal niets meer! Zo veel keus! :D

Deel Deze Pagina