ik heb nooit via babydump online besteld maar kan wel zeggen dat ze betrouwbaar zijn ben er vaak zelf geweest Meestal geven ze het aan wanneer iets komt als je besteld hebt.
Heb nooit besteld maar wel een 2ling wagen ooit gekocht (naja eentje voor baby en peuter) En dat is erg netjes afgehandelt. Durf niet meer zeker te zeggen maar ik meen dat ze hem zijn komen brengen toen..
hoi hoi ik heb voor destiney destijds een kinderkamer besteld, moet eerlijk zeggen uitstekende service ik kreeg eerst een brief thuis met daarin de order of ik die wilde controleren als het goed was hoefde ik niets te doen en werd het binnen 2 weken bezorgt kreeg een datum door dat ik bellen kon waneer het bezorgt werd en werd ook echt die datum bezorgt groetjes nathalie
Ik heb wel es wat losse spulletjes bij babydump online besteld: boxkleed, lamp voor babykamer, deken enz. Dat ging allemaal hartstikke goed, snel geleverd ook. Weet niet hoe het gaat als je in Belgie woont. Liefs.
Ik heb de babykamer + wagen ook besteld bij de Baby Dump. Verder heb ik er van het weekend een badje + standaard en luieremmer en nog wat frutsels gekocht. Ik vind het een goeie babyzaak waar je goed geadviseerd wordt. Ze zijn erg vriendelijk en de voorwaarden voor de levering e.d. zijn heel duidelijk zodat je weet waar je aan toe bent. xxxies Gea
Ik heb alles in de winkel besteld en thuis laten bezorgen. Ze belde dan een week of 2 van te voren wanneer ze kwamen. Ik heb in November besteld, kamertje en kinderwagen, en in februari laten leveren omdat ik pas zo kort zwanger was. Alles was netjes verpakt, geen beschadigingen ofzo. Wel waren er een paar dingetjes niet leverbaar en vergeten, die had ik 2 dagen later via de post.... Al met al ben ik erg tevreden!