Koelstra simba en simba t3?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Anne09, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Wat is het verschil tussen de simba en de simba t3? Behalve de prijs dan? :p

Wij willen de buggy voornamelijk voor vakanties gebruiken is het dan handig om zo een reistas aan te schaffen of is dat overbodige luxe?
    Ik twijfel ook nog een beetje tussen de chicco liteway, iemand daar ervaringen mee?

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik heb de simba...prima voor achter in de auto, denk dat de liteway veel soepeler/lichter rijdt! beide prima voor erbij....

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ben ook erg benieuwd naar het verschil! Kan alleen een verschil in naam en prijs vinden... Is de T3 misschien een nieuw model?

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ik heb de Koelstra Simba gehad en doorverkocht.. Ik vind het echt een onding, hij rijdt helemaal niet lekker. We hebben nu een MClaren uit de aanbieding, die kan je ook goed van MP afhalen. Ik zou je dan toch zoiets aanraden en zeker niet de Koelstra.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De Simba T3 is het nieuwe model. Het enige wat er aan veranderd is is het extra zonnekapje wat je uit de gewone kap kunt trekken en eerst had je ronde knopjes en nu platte that's it.

6. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Het verschil zit hem vooral in de nieuwe beter gelagerde wieltjes.
    Deze nieuwe wieltjes hebben GEEN profiel en rijden heeeel soepel.
    Doet niet onder voor de macLaren Techno!

Voelde qua ligging echt wel het verschil met het oude en nieuwe model.

Dus een T3 heeft gladde wieltjes, kunnen ze ook niets wijs maken als je eventueel nog op marktplaats wilt kijken (waar ze twedehands nog niet op zullen staan..)

Wij hebben gisteren een zwarte Simba T3 TWIN buggy gekocht. Nog even wachten tot ie binnen is, maar nu al blij mee!

(bij Babywalz geven ze nu 10% korting op alles, dus misschien een tip..)

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Er zit vering op de wielen maar zijn niet gelagerd. Ze rijden namelijk niet op kogellagertjes. Er zit wel vering op alle 4 de wielen. En idd het profiel is eraf maar zijn niet van het zelfde materiaal als een Maclaren.

8. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    De mevrouw van het koelstra hoofdkantoor wist me dat te vertellen can die lagers..

Deel Deze Pagina