lepeltjes tuitbekers knuffel tut slabber romper doosje voor doekjes (niet de moeite waard) Ik vond het een praktische doos
hmz vond de blije doos zelfs de handigste, vanwege de luiertjes en proefjes zoals zwitsal cremetje en sudo creme ( stop deze altijd in luiertas geen gesleep met grote potten/tubes ) maar vond die van de baby dump zeker ook de moeite waard.. ' alleen vond ik jammer dat sommige dingen pas naar een maand of 6 gebruikt konden worden
Weet iemand ook hoe dit zit als je een tweeling krijgt? Er staat 1 per klant, maar ik krijg echt een tweeling. Gewoon echofoto meenemen?
Vind de blije doos ook handiger, vooral omdat de dingen uit die van de babydump inderdaad pas na een maand of 6 te gebruiken zijn.
Bijvoorbeeld mijn man of moeder of vriendin....hmm....wel beetje vreemd trouwens. Bij felicitas en de blije doos krijg je er wel twee met een tweeling. Raar hoor.
Ik vond 'm eigenlijk ook het meest bruikbaar en royaalst gevuld. Slabbetjes, romper, flesje, lepeltjes, tuitbekers, knuffel en wat mini's van switzal, bepanthen etc. En volgens mij zat er ook een speentje in! Erg compleet en niet overdreven veel reclame. Ik vond de felicitas volgens mij het karigst. Maar goed... ik mag niet klagen. Het is gratis en ik vind het stiekem ook erg leuk om al die 'rommel'-blaadjes door te kijken .