Vorige week hebben we een pretecho gehad, het geslacht was erg moeilijk te zien, baby lag in stuit en de navelstreng zat er tussen! Na lang twijfelen zei ze wat.. maar ik ben niet overtuigd! Ik had ook geen foto van het geslacht, nu heb ik net even zitten kijken, en het lijkt erop dat dit een echo is met beentjes wijd? Ik ben hier niet goed in, dus wie weet wat ik omcirkel is misschien ook juist geen geslacht haha! Maarja dat weten de kenners vast wel... Dus wie waagt een poging? Bekijk bijlage 241028
Nee dit is geen geslachtsdeel. wat jij omcirkeld hebt is het heupbot, we kijken tegen de zijkant en linkerkant van het kindje aan.
Okeej haha! Ik zei al dat ik niet zeker wist, want het lijkt dat de onderkant gedraaid ligt vandaar.. hahaha okeej dan weten we dat ook!
aaah nog even geduld dan maar hahaha...maar ik vindt dat je het verschil vrij duidelijk kan zien op een echo? Of een big mac of tja......een piemeltje..hihi
Ja dit is ons 3e kindje! We hebben al een jongen en een meid! Maar daar zagen we het overduidelijk, dit keer twijfelde die mevrouw in het begin heel erg, beebje lag in stuit en die navelstreng lag wat in de weg.. later gokte ze een jongen, voor 95% en nog heel voorzichtig, even later zei ze voor 98%.. maar ik heb zelf helemaal niks gezien, bij de andere 2 zag je dat duidelik van onderaf zeg maar.. dat hebben we dit keer niet gehad/gezien! Maar goed we gaan dr gewoon vanuit, en de 20 weken echo maar ff afwachten hihi!
hhaha nou dan heb je ervaring hahaha....ja het zou dus een jongen moeten zijn? ja als je dan net die navelstreng ervoor hebt liggen...wordt het moeilijk hahaha