Hoi meiden! Ik kan de Prenatal Basis Wipstoel met speelboog kopen via marktplaats, voor een leuk prijsje. Wie heeft deze ook en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik hebde prenatal wipstoel met speelboog. Heb hem voor mijn dochter gebruikt...en straks ga ik hem ook weer voor de 2de gebruiken. Het is een prima ding, niks mis mee.
Thanks voor je reactie! Ik zag alleen zojuist nog een andere mooie wipstoel staan... Nét iets meer mijn smaak, hahaha! Nu ga ik twijfelen... Veel te veel keus!
mijn neefje hd in no-time 1 van de speeltjes eraf gejast... ik heb een concord rio, die kan helemaal plat en daar ligt meneer heerlijk in. Zit wel een belachelijk prijskaartje aan
Ja, die kans heb je natuurlijk wel, met zo'n speelboog... Ik ga straks een Topmark wipper ophalen, eentje die er stevig uitziet en die helemaal plat kan... Voor een leuk prijsje, dus ik waag de gok!
Wij hebben hem, en zijn er heel blij mee. Ons mannetje vind het ook heel erg leuk om in te zitten... En die beestjes die eraan zitten vind hij ook geweldig sindskort!