Bugaboo Donkey?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Laris, Apr 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Ff nieuwsgierig, heeft iemand 'm al in het echt gezien en is het wat? 't Lijkt mij een superhandige wagen, vooral omdat je 'm kan wijzigen naar een enkele wagen als de oudste er niet meer in gaat. Maar behalve plaatjes, heb ik 'm nog niet in 't echt gezien!

Ik ben helemaal niet zo'n Bugaboo-fan :D, maar deze wagen lijkt me toch wel héél erg handig.

2. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    Je hebt ook op mijn blogje gereageerd maar ook ik ben erg nieuwschierig naar de bugaboo donkey en wil hem graag bestellen.
    Babypark heeft op de site vermeld dat ze vanaf april in de winkels gepresenteerd stonden. Zaterdag ben ik naar babypark geweest, maar geen Donkey :(

Het blijkt dat bugaboo de drukte van alle bestellingen niet zo snel aankan, en daardoor kan er geen proefmodel in de winkel staan.
    Ik weet niet of ik hem wel mooi vindt en het geld vooral! vind het een bak vol geld en weet niet of die dat wel waard is.

Nu vertelden ze me dat ik de bugaboo donkey mag bestellen op zicht.Mocht ik de wagen toch helemaal niets vinden ben ik niet verplicht tot koop. Denk ik wel een mooie oplossing om toch de wagen te bekijken.

3. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    prenatal stond hij gewoon..

4. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

Feb 23, 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de prenatal site staat dat ze ook per april een model in een aantal winkels hebben staan.
    Onze buurman heeft aan dit model meegewerkt als industrieel ontwerper en vertelde dat het echt een super wagen is maar dat het ook de duurste kinderwagen is die tot nu toe is uitgebracht!

5. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    Eigenlijk... is het wel een belachelijk hoge prijs voor een kinderwagen. je kunt er een auto voor kopen

6. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    Heb net nog even goed gekeken op internet. Er is nu wat meer informatie over te vinden en meer plaatjes. Denk dat ik hem toch maar ga bestellen. Het lijkt me een hele fijne wagen, en bugaboo heeft altijd een goede service. Alleen nog even afwachten wat het geslacht van de tweede beeb wordt. Mochten we nog een dochter krijgen een toffe zwart met rose :D

7. sa1980

sa1980 Actief lid

Apr 24, 2009
    430
    0
    0
    Wij hebben lang getwijfeld of we deze wagen aan zouden gaan schaffen. uiteindelijk de keus gemaakt om het niet te doen aangezien het toch wel erg veel geld was voor iets wat we relatief weinig gaan gebruiken.

2 weken geleden zag ik hem voor het eerst in het echt. Hij viel mij tegen... Zowel dat bakje naast de wagen vond ik toch niet zo en daarnaast zijn de zitjes echt klein! Mijn dochter is klein en tenger maar ik geloof niet dat ze er nog lang comfortabel in kan zitten.

Je moet hem echt even in het echt zien denk ik, mij viel hij toen pas tegen nl... maar gelukkig smaken verschillen!

8. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik vind hem wel heel mooi en hij lijkt me ook erg handig....maar hij is idd erg prijzig.

9. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    Ik kan van de koop afzien zei babypark als hij mij niet bevalt. Mag hem op zicht bestellen. Mocht het niets zijn ga ik hem zeker niet aanschaffen daarvoor is die te duur. Maarja persoonlijk vind ik een duo wagen van de easywalker niet zo heel mooi en de urban jungle ben ik nu ook wel wat op uitgekeken. De phil en teds lijkt me superhandig achter elkaar, maar zo zielig dat degene die onder zit tegen de rugleuning aankijkt.

10. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik vind hem heel goed bedacht eigelijk. Je kunt hem aanpassen naar de situatie zoals je hem op dat moment wilt gaan gebruiken. Uiterlijk gezien vind ik hem nog heel veel lijken op de Cameleon. Maar goed het is een nieuw produkt dus uit gebruikers ervaringen moet blijken of hij ook echt zo handig is als hij lijkt.

11. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Dat is het, het lijkt mij zo handig dat je 'm weer kan ombouwen naar een mono. Maar de prijs is inderdaad héél pittig. Mmm, 's ff kijken of ik 'm een keer hier in de buurt kan bekijken bij Prenatal. Tegen de tijd dat ik 'm eventueel nodig heb (hopelijk binnen het jaar), is er vast meer info qua gebruiksgemak.

12. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Hoi , wij wilde hem ook maar heb me bedacht aangezien de wandelwageninzet en de reiswieg duidelijk smaller zijn dan bij de cameleon , en dan vind ik het toch zonde van het geld en dat boodschappen mandje wat er naast zit is ook niet zo mooi eigenlijk , misschien dat ik bij een tweeling zou overwegen , maar als je zwanger bent van 1 baby zou ik voor de cameleon gaan .

Liefs Edith
    Mama van mees*

13. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    Ik zou nooit de donkey kopen als ik in verwachting van 1 kindje was. Dan moet je hem gebruiken met dat mandje ernaast dat lijkt me niet erg mooi, en om dan de wagen al te kopen met het idee we willen graag een 2e daar vind ik hem wat te duur voor. Wie weet lukt het niet eens om zo snel weer een tweede kindje te krijgen.
    Maar nu onze dochter 9 maand is en we de 2e in oktober verwachten lijkt het me wel een ideale wagen ondanks dat die misschien wat lelijk is. Je bent wel unieker. De koelstra, urban jungle en de phil en teds daar ben ik nu ook wel op uitgekeken

14. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Het lijkt me ook dat het alleen een interessante wagen is voor mensen die een tweede kindje kort op de eerste verwachten of in verwachting zijn van een tweeling. Zou 'm ook nooit overwegen als je zwanger bent van je eerste (1) kindje. Maar dat geldt voor alle duowagens, lijkt mij :D

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Heeft al iemand deze gekocht of zelfs al in gebruik?

Ik wil deze dus gaan halen, wij zijn bezig voor een tweede en ik ben dus naar duowagens aant kijken.. Nou hebben we dus een kinderwagen die ik dan wil verkopen en we hebben nog een buggy en die houden we gewoon.. Het lijkt me dus gewoon zo handig dat je hem ook voor 1 kindje kunt gebruiken en ook voor 2.. Als ik en duowagen koop moet ik de gewone kinderwagen houden als de oudste tegen die tijd ook wil lopen en de jongste in de kinderwagen moet..

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb hem inhet echt gezien en ik vind hem echt spuuglelijk.

de zitjes zijn echt smal evenals de wagen bakken.het mandje naast de wagen ik naar mijn idee niet heel handig als je een ouder kindje hebt die vist alles eruit..

ik ben wel aant kijken voor ene duo wagen maar dit word hem toch niet helaas

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oké dan moeten we hem dus in het echt gaan bekijken!

18. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Hij staat ook bij de baby en tienerstore in Sliedrecht .

Liefs Edith
    Mama van mees*

19. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0

Ik ben het daar dus helemaal niet mee eens! Heb 'm in het echt gezien en vind 'm dus wel mooi. De wagenbak is niet (veel) smaller dan die van Easywalker of Kees en in het zitje past mijn zoontje prima. Heb natuurlijk wel even geprobeerd ;). Wat betreft het boodschappenmandje, dat lijkt me juist enorm handig, aangezien ik altijd ruimte tekort kom. Het is misschien niet het mooiste item, maar wel handig in gebruik.

20. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb hem pas ook bewonderd bij de Prenatal, maar in het boodschappenmandje kan amper iets. Is echt klein en er mag maar 5 kg in. Ik vind de wagenbak niet heel klein ogen, maar ik heb maar kleine kindjes en die moesten met 7 maanden uit de bak (omdat ze gevaarlijk werden, niet omdat het niet meer paste, zoonlief zou er nu nog inpassen qua lengte/gewicht.

Share This Page