Leek me wel een goed onderwerp voor hier.. Zoals de kop al zegt: Ik zoek dus een Quinny buzz (alleen de wandelwagen, dus geen dreamy oid) Het liefst in een kleur voor een jongen. Ik vind de papillon kleuren wel helemaal geweldig, maar daar betaal je ook wel voor.. Maar heb je een Quinny buzz over voor een "leuk prijsje" gelieve wel inclusief pompje, regenhoes, voetenzak, adapters ed. reageer dan snel.. Ik heb dus te koop een Quinny speedi SX, vind de wagen wat te breed, en wil er dus een Buzz voor terug kopen. De kleur is donker blauw, incl regenhoes, adapters maxi cosi/dreamy, pompje, boodschappenmandje & voetenzak (voetenzak zit er alleen bij als ik een buzz ervoor terugkrijg incl voetzenzak ) Ohja het lifest in de buurt van gemeente Dronten (flevoland) In ieder geval heel erg bedankt alvast..
Hi Mommy1987, Ben je op zoek naar een nieuw model of mag een ouder model (2005) ook? De wagen is nog in perfecte staat, helemaal compleet en zeer geschikt voor een jongen. Pb me als je interesse hebt! Groetjes, Angelic