babyfluisteraar wat denken jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise19

    Denise19 Bekend lid

    17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ik heb toen ook de engelse versie gezien... maar ik geloof er wel in denk ik :oops: :oops:. Er was toen een gezin, en dat meisje ervan was echt vreselijk druk,en agressief geloof ik. Het was echt een t%ring bende bij hun thuis! En die vent zei dat het meisje daar last van had, dat ze geen spulletjes kon vinden,en niet wist waar ze mee moest spelen. Ze hebben toen de hele keet opegeruimd,en toen was alles gelijk over! Kindje was echt braaf en lief, en ging gewoon slapen, en kon alleen spelen, en was (volgens hem) superblij met haar nieuwe kamertje! een maand later ofzo, ging die kerel terug bij dat gezin.. en nog steeds ging het supergoed!

    Tsja.. of ik ben gewoon een FREAK ;) dat ik erin geloof.. haha
     
  2. zonneschijntje

    zonneschijntje Actief lid

    13 jul 2007
    105
    0
    0
    NL
    oplichting, net als Char.
    Die noemt eerst het hele alfabet op en let op signalen of iemand reageert, kan een kind nog.
    ook dit is oplichting met die baby's, heb het eens gezien op een docu (geloof op discovery) hoe men dit doet, echt waar mensen niet in trappen zeg!
     
  3. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb het ook gezien. ook een aflevering dat het kindje absoluut niet in de maxicosi wou en de kinderwagen. nou kwam hij erachter dat de maxicosi te lach was in de auto en dat het kindje daardoor in paniek raakte. met de kinderwagen kon het kindje de moeder niet zien eenmaal omgedraaid en ja hoor het was weer rustig. ik geloof er denk ik ook wel in.
     
  4. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik ga mijn kinders echt niet bloots stellen aan zo`n imbeciel.
    ik weet zelf wel wat er met mijn kinderen is en wat ze nodig hebben.
    ik denk eerder dat het ouders zijn die er op kicken om op tv te komen, en daarom meedoen met dit programma
     
  5. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik heb slechts 1x een Engelse aflevering gezien, maar mijn god zeg, die vent mag echt niet in de buurt van mijn kinderen komen, wat een gestoorde gekko is dat !
     
  6. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    flauwekul, geldklopperij..
     
  7. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Ik geloof dr ook niet in
     
  8. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    onzin!
     
  9. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    iK heb de afleveringen wel eerder gezien en ik geloof er wel in, ik zal niet zeggen dat hij alles voor je kan oplossen, maar ik kan me herinneren dat hij tegen een stel zei dat ze hun huis moesten opruimen en een bepaalde voedingsstof weg moesten laten. Na het huis opruimen werd het al beter en na het weglaten van die voedingsstof waren de problemen met hun kindje over.
    En ook Char heeft het vaak bij het rechte eind, ik heb zelf iemand in de familie die dat soort dingen ook kan en ook die zegt heel veel dingen die ze echt niet kan weten hoor.
     
  10. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb toen ook wel eens wat gezien, maar ik word een beetje gek van die kerel. Ik snap ook wel dat een baby niet in rotzooi moet leven en dat agressie niet goed is voor een baby. Ik denk eerder dat hij naar de omgeving en externe factoren kijkt, dan dat hij met de baby "praat".

    Hoe dan ook, de overdrevenheid van de man staat me niet aan en daarom kijk ik niet.
     
  11. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    hmmmm, weet niet zo goed of ik het moet geloven of niet. Kan niet helemaal zeggen dat het onzin is!
     
  12. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heee daphne

    ben het met je eens.
    en als je rust reinheid en regelmaat invoert dan merk je heel snel dat een kind daar bij gebaat is. ieder kind vind dit prettig, daar hoef ik geen fluisteraar voor te zijn.

    alles goed met je
     
  13. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Er stond een paar maanden geleden ook een artikel over in, in Ouders van Nu. De journaliste was eerst ook heel skeptisch en wilde hem wel eens op de proef stellen. Dus zij met een gezin naar die man en het kindje 'vertelde' hem allerlei dingen. Dit was overigens in een hotel. Het kindje liet hem beelden zien en wat hij doorkreeg was bestek, dat het anders was. Bij die ouders ging er helemaal geen belletje rinkelen. Tot een paar dagen later ineens bleek dat oma (waar hij een paar dagen daarvoor was) de besteklade had schoongemaakt en opnieuw ingedeeld.
    En hij sliep slecht, dat bleek uiteindelijk omdat de moeder vaak bij hem ging kijken als hij sliep en dat vond hij niet prettig. Hij vond dat ze hem moest vertrouwen.
    Echt heel vaag.
    Weet nog steeds niet wat ik er nou van moet denken, vind hem eigenlijk vooral eng.
     

Deel Deze Pagina