Had gister al stiekem, gekeken of je wat neer had gezet, was erg benieuwd! Dit klinkt positief zeg! Wat heerlijk! Ook voor jezelf nieuwe energie! Waar heb je deze persoon gevonden, zijn daar sites voor? Hopelijk krijgen jullie gauw je nachten terug. Wel goed dat benadrukt word dat jullie zo verbonden zijn, zo voel ik dat ook met mn zoon
Hoi Shandy, Ja, het voelt echt goed, ben zo blij dat we gegaan zijn! Hij heet Chrit Ronken en heeft een praktijk in Roermond. Mijn werkgever had dezelfde problemen met zijn tweeling en gaf me zijn naam door. Hij heeft geen website en is alleen via een paar artikelen op Google te vinden. Toch heeft hij het super druk. Je betaalt 30,- en in de meeste gevallen hoef je maar een keer te gaan. Hij zei dat de band tussen moeder en kind zo sterk blijft tot het 9de levensjaar ongeveer. Ik vond het ook erg bijzonder dat hij daar zoveel rekening mee hield.
Bijzonder dat hij dat zo aangaf aan jullie over die band. Merk t hier ook heel sterk. Ook beetje de leeftijd denk, bijna 19 maanden,maar met name s avonds ben ik nummer 1 van mn zoon en kan zn papa niets goed doen.... Zeg weleens dat er nog een stukje navelstreng vastzit...