Medela electronische dubbelzijdige borstkolf te koop

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Isabel69, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabel69

Isabel69 Lid

27 apr 2007
    67
    0
    6
    Vrouw
    Medela pump in style advanced (het nieuwe model met 2-Phase Expression)

Meest geavanceerde elektrische dubbelkolf die er op de markt is. Geschikt voor langdurig gebruik, zowel dubbel als enkel te gebruiken. Ideaal voor werkende moeders of als je lange tijd borstvoeding geeft en veel moet kolven. Vacuüm en snelheid afzonderlijk te regelen. Aankoopbon aanwezig ivm garantie. In originele verpakking en helemaal compleet.
    Electronisch dubbelzijdig borstkolf apparaat in handige rugzak met koelboxje (nieuwprijs 300 euro). Nauwelijks gebruikt (ca 2 weken heel af en toe). Nieuw gekocht in september, maar kon helaas geen borstvoeding geven ivm medicatie. Wordt geleverd met:

- een netstroom adapter
    - een 'batterijpack' voor 8 (oplaadbare) batterijen.
    - een handzuiger om onafhankelijk van stroom altijd en overal te kunnen kolven.
    - koelboxje met koelelementen
    - zes flesjes
    - bewaarzakjes (uiteraard nooit gebruikt) die in de diepvries kunnen (nieuwwaarde 15 euro)
    - extra set om met een ziekenhuiskolf van Medela te kunnen kolven (35 euro)

De kolf zelf zuigt alleen lucht en is dus niet in contact met mijn borst en/of moedermelk geweest. Alleen de schelp en de flesjes uiteraard wel. De schelp kun je evt nieuw kopen voor ca 35 euro.

Graag ontvang ik een serieus bod via pb. De kolf kan in Hengelo worden gehaald.

2. Isabel69

Isabel69 Lid

27 apr 2007
    67
    0
    6
    Vrouw
  3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    heb jij hem op marktplaats staan? Ik had de mijne binnen 2 dagen voor 180euro verkocht.

groetjes Daphne

4. Isabel69

Isabel69 Lid

27 apr 2007
    67
    0
    6
    Vrouw
    bedankt voor de tip. Ik heb het ook op marktplaats staan, maar geen reacties :(

Deel Deze Pagina