Duowagen die makkelijk om te bouwen is

Discussion in 'De babyuitzet' started by Yolanthe, Feb 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Welke duowagens zijn makkelijk om te bouwen van wieg naar zitje en weer terug? Mijn huidige duowagen moet nml helemaal uit elkaar gehaald worden om te kunnen ombouwen, dat is als je dat een aantal keer per week moet doen helemaal niet handig!

2. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

Nov 6, 2011
    3,108
    0
    36
    De Donkey vind ik zelf heel makkelijk om te bouwen! Twee knoppen indrukken haal je zo de bak er af en dan beklefing los, van zitgedeelte er om heen.. Ik vind het zo gebeurd!

3. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

Oct 18, 2011
    1,054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Donkey is idd erg makkelijk, vooral als je een extra frame neemt.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hoezo een extra frame? Hoe werkt dat dan?

Donkey kwam ik inderdaad al tegen in het filmpje ziet het er heel makkelijk uit.

Nog meer wagens die geschikt zijn?

5. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Als je hem als duo wagen aanschaft dan kan je dat doen voor een tweeling en dan heb je 2 wiegjes en 2 x wandelwagen (bekleding dan) en dus 2 frames. Als je hem als duo aanschaft (baby en ouder kindje) dan heb je ook 2 frames en dan 1 wiegje en 2x wandelwagen inzet.

6. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Als je hem dus als single wagen gebruikt voor de baby en hem daarna als single wagen voor je oudere kindje wil gebruiken dan hem je hem binnen een paar seconde omgebouwd.

7. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    Firstwheels denk ik. Maar waarom moet je t doen dan??

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zou hem dan als twin aanschaffen dus dan kan ik hem dus in een paar seconde ombouwen van wiwg naar zitje en weer terug. Van enkel naar Duo zal ik minder doen.

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Duowagen met een nestje. Nestje eruit en klaar.

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ben gastouder: de ene dag baby`s, de andere dag 2 peuters, dan weer een baby en peuter, etc.
    En aangezien ik dagelijks met de wagen op stap ga heb ik wat handigs nodig.

En een wagen die helemaal uit elkaar moet om om te bouwen is niet zo handig ;)

Firstwhhels bestaat die nog? Bij dochter was hij er toen, daarna nooit meer gezien.

@Merryl: dan krijg je de tandems toch? Vind ik niet fijn lopen en voor 2 baby`s niet geschikt dacht ik: voorste stoeltje kan niet plat.

11. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Nee hoor je hebt ook wagens naast elkaar. Ik heb een x-aventure (tekoop) met een babynestje. Scheelt ruimte en kan het nestje ook als voetenzak gebruiken.

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Welke heb jij dan? want die hebben toch allemaal een gewone wieg ook?

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ik heb pas een ABC zoom gekocht, reiswieg en zitjes klik je er zo op en af :)

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dat is ook een optie! Welke heb je gekocht?
    Zie nml verschillende types voorbij komen.

15. Ik heb een phil & teds. Ook handig ding en neemt weinig ruimte in beslag.

16. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

Oct 18, 2011
    1,054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik bedoel het anders. Dus een twin versie aanschaffen plus twee extra frames. Het ombouwen van een wieg naar zitje is nl wel ff een werkje. Als je een of twee extra frames hebt kun je het zo laten. Dan heb je dus twee wiegen en twee zitjes die je eindeloos kan combineren. Maar wordt wel kostbaar.

Ik zou eerder gaan voor een mountain duet met nestjes.

17. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mountain (ouder model) heb ik nu ook, maar die bouw je niet heel makelijk om omdat de wagen helemaal uit elkaar moet.

Vanmiddag maar eens in een winkel gaan kijken naar de modellen die genoemd zijn.

Share This Page