zijn er mensen die bij albert hein boodschappen doen en de zegels/munten niet gaan sparen? ik zou zo graag naar de musical gaan maar het is gewoon niet te betalen en met de zegels krijg je het tweede kaartje gratis. wie o wie wil mij please helpen. uiteraard vergoed ik eventuele postzegels.
Ik zag net ook ook de reclame ik had het er laatst ook over met me vriendin maar ff gaan sparen. Denk dat ik je wel kan helpen ik doe me boodschappen er me hele fam ook.
zou wel geweldig zijn. heb speciale herinneringen aan het bewuste liedje en de film dus het lijkt me echt fantastisch er met mijn ouders heen te kunnen. 'het is een herinnering uit mijn kindertijd en dat staat me nog steeds helder bij de geest. op een positieve manier gelukkig
Moet je even je adres naar me pben dan stuur ik ze naar je op. Meestal is het maar 5 of 10 per boekje dus komt wel goed.
@Wondertje, Op de AH site zag ik ook nog iets wat misschien iets voor je is. Het gaat over de webwinkel en dan krijg je Twee gratis Musicalvouchers. http://www.ah.nl/ciskederat#_art_0 Succes met sparen. Groetjes
Misschien is dit een tip voor de mensen die in de buurt van Den Haag wonen. Als je cultuurlid wordt van de avro (a 8 euro per persoon) dan krijg je van hun een kaartje voor een voorstelling van ciske de rat (op 28 april nu volgens de site). Gewoon even naar de avro site gaan en dan zie je vanzelf hoe je je kan aanmelden. Je kan ook kiezen voor een andere musical.
Oh ik doe nooit geen boodschappen bij a.h. Maar ik wil ook graag gaan sparen. Je hebt 5 zegels nodig. Ik wil graag met een vriendin die me ontzettend gesteund heeft in de depressie waar ik nu in zit. Dit zou een leuk (en betaalbaar) cadeau zijn. Dus als iemand nog wat zegels heeft (of krijgt, want is net begonnen) dan zouden jullie er mij ook heel blij mee maken. groetjes sandra
Als ik het goed heb wel. Ik zal het straks even nakeijken. Ik werk bij Ahold en wij kregen zo'n bon bij ons loonstrookje in. Ik kom er vanavond op terug.
Nou ik had vandaag al 10 zegels in een keer boodschappen doen. Ik weet nog neit of ik ze in ga wisselen.
Mijn ouders doen ieder weekend de boodschappen bij AH.. Heb ze ff ingeseind dat ze de zegeltjes maar voor ons moeten bewaren.. Wij wilden er toch wel graag heen, maar de goedkoopste kaarten zijn gewoon 50 euro.. Vind ik een tikkie te duur..
Als iemand zegels wilt? ik heb al bijna mn 1e kaart vol! Er is vast wel iets waar je mij blij mee kunt maken!
ook ik wil mn eigen even toevoegen hihi. Ben ze ook aan het sparen maar schiet niet op zit bij mij geen AH in de buurt als iemand ze overheeft? ik vergoed te postzegel enz PB Please (K)
Mijn oma spaart voor mij maar ik ga niet want mijn vriend wil niet mee. Dus als ik iemand blij kan maken hoor ik het wel. Wacht even af met hoeveel zegels ze komt.