ik heb nog een grijs wikkeljurk van de prenatal..hij heeft mijn 14,95 gekost...kaartje hangt nog aan de jurk...wil er 10 euro voor hebben... foto komt eraan!
ook heb ik nog 2 gala jurken...alleen is dit geen positie jurk....als je interesse hebt in foto's even pben....
ja ik heb foto's maar wist niet of er hier intresse was.... de 2 jurken zijn maatje 40 en de wikkel jurk maat L
ook heb ik deze nog in mijn kast hangen..het is geen postie jas...hijs van only maatje 36...doe een leuk bod...heb hem zelf 2x aangehad en hijs pas gewassen zitten absoluut geen vlekken in ...doe een leuk bod..
het is een winterjas...er zit ook nog een losse cappiocon bij....hij valt tot net boven de knieen... als je verder nog vragen hebt dan hoor is het graag....
ja maar hij valt dan ook als een 36? omdat je shirtjes maat 40 zijn en heb je toevallig een foto waar je hem aan hebt? want volgens mij is die jas leuker dan ie zo lijkt op de kapstok of nie..
ik zal je eerlijk zeggen dat ik die jas had gekocht omdat ik dacht dat ik nog wel iets zou afvallen...maar ben zwanger en nu word ik alleen maar breeder...hahah....dus ga er van zijn lang zal ze leven niet meer in passen.... heb helaas geen foto van hem aan....kan wel even google....